۹۶/۰۲/۲۸ چاپ ایمیل و پی دی اف

کلیپ تصویری | سه دلیل مهم برای رأی دادن به آقای رئیسی/ نگاهی متفاوت از استاد پناهیان

 

 

متن کلیپ:

رئیس‌جمهور باید کسی باشد که قدرت ایجاد وفاق ملّی بین نخبگان داشته باشد. رئیس‌جمهور باید کسی باشد که همه بتوانند باهاش کار کنند. از آن‌طرف شما با آقای رئیسی نگاه بکنید نیرویی است که می‌تواند این وفاق ملّی بین نخبگان را ایجاد کند. من یقین دارم افراد اصلاح‌طلب از مدیران با افتخار با ایشان کار خواهند کرد. من یقین دارم بسیاری از نیروهایی که نمی‌خواهند منسوب به یک جناح خاصّی باشند به سهولت با ایشان کار خواهند کرد.

در همین انتخابات، در همین مناظره‌ها هم اصلاً یک چهرۀ جناحی از خودش ارائه نکرد و این برای مملکت خیلی مفید است. نمونۀ اینکه ایشان محلّ وفاق انواع نخبگان کشور می‌تواند باشد همین همراهی آقای قالیباف است که یک نمونۀ برجسته است. نمونۀ دیگرش همراهی آقای جلیلی بود که قبلاً اتفاق افتاد.

همان اولی که آقای رئیسی آمدند تمام آن تیم‌ها با متخصّصین و کارشناس‌هایشان در اختیار آقای رئیسی قرار گرفت. آقای قالیباف سال‌هاست دارند کار می‌کنند با گروه‌های تخصصی برای بخش‌های مختلف. الآن آن گروه‌ها هم اضافه شدند.

آقای رئیسی خودشان سال‌ها بوده به عنوان بازرسی کلّ کشور تجربۀ شخصی دارند از راه‌حل‌های جلوگیری از فساد وزارتخانه‌ها. نیروهای متعهد بسیاری زیادی که در رده‌های بالای مدیریتی تو این وزارتخانه‌ها بودند همه آمدند دارند با ایشان همکاری می‌کنند. که جالب است وقتی که من می‌بینم آنها را، می‌بینم اینها اگر آقای رئیسی نبودند اینجوری راحت دور هم جمع نمی‌شدند من وقتی که تصور می‌کنم نیروی ایشان با نیروی شخصیتی مثل آقای قالیباف هم‌افزایی بکنند و جرأت انجام کارهای بزرگ و قدرت تغییر مسیر در یک دولت ایجاد بشود، واقعاً چه آثار با برکتی برای جامعۀ ما خواهد داشت.

ویژگی دومی که ایشان دارند، ایشان اشراف به مشکلات تک‌تک به وزارتخانه‌ها دارند. این خیلی مهم است ده سال رئیس بازرسی کلّ کشور بودن در شرایطی که بازرسی کلّ کشور را ایشان یک ساختار قوی‌ای در آن ایجاد کردند. ده سال با تک‌تک وزارتخانه‌ها کار کردن تعبیرشان این بود که من وزارتخانه‌ها را اسکن می‌کردم و می‌آوردم تو نمایشگاهی برای مسئولین بهشان نشان می‌دادم. می‌گفتم این مشکلات توی وزارتخانۀ شما هست. مفاسد، از دست دادن فرصت‌ها، تهدیدها، آسیب‌ها تو وزارتخانۀ شما اینهاست. بعد راه حل‌هایش را هم ارائه می‌دادم. عناصر چپ و راست می‌آمدند این نمایشگاه‌ها را می‌دیدند، این سه تا نمایشگاهی که ایشان زدند، چی می‌گفتند؟ چپ و راست. مثل آقای عارف، مثل آقای ناطق نوری، مثل آقای هاشمی. اذعان می‌کردند که شما مشکلات را درست دیدید.

خب کسی که این اشراف را دارد یک فرصت است برای کشور. دیگر نیروهای میانی در وزارتخانه‌ها نمی‌توانند ایشان را دور بزنند. نمی‌توانند سر ایشان را کلاه بگذارند با گزارش‌های صوری دادن. و ایشان توی وزارتخانه‌ای برود دیگر با آن وزارتخانه‌ آشناست. می‌داند سراغ کدام‌یک از مدیریت‌ها باید برود. کار واقعاً صورت می‌گیرد!

نیروها وقتی که می‌بینند رئیس‌شان یک کسی است که مهارت دارد و انگیزه در از بین بردن فساد، یقیناً بهتر عمل می‌کنند.

نکتۀ دیگری که در مورد دولت کار و کرامت می‌شود بیان کرد این است که ایشان مرد تصمیم‌های بزرگ است و مرد تغییرهای اساسی و بنیادین است. ایشان مرد تصمیم‌گیری‌های راهبردی و تغییر دادن مسیر است. این تغییر برای مردم در مدیریت ایشان سابقه دارد. تصمیمی که ایشان برای زمین خُوردین شهرک غرب گرفتند، تصمیمی که ایشان برای باغی که در مشهد هست گرفتند، تصمیمی که ایشان برای تغییرات اساسی در آستان قدس رضوی گرفتند، خیلی تصمیمات بزرگی است. ایشان حفظ کنندۀ وضع موجود نیست. می‌تواند تغییر بدهد.

نظرات

با سلام و خداقوت!
درود خداوند بر استاد بزرگ پناهیان و یارانشون.
خواهشی دارم.
یک کانال در بیسفون پلاس هم راه اندازی کنین. با تشکر بسیار فراوان.
خیر ببینین.

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...