۹۲/۰۲/۱۸ چاپ ایمیل و پی دی اف

درباره استاد

در سال 1344 در شهر تهران چشم به جهان گشود. پدر مرحومشان از روحانیون و مبلّغین موفق در تهران بوده است. از سال اول راهنمایی(1356هـ) در کنار دروس مدرسه، تحصیلات حوزوی را آغاز نمود و از سال 1362 تحصیلات خود را در حوزۀ علمیۀ قم پی‌گرفت و پس از اتمام دروس سطح حوزه، به مدت دوازده سال از درس خارج حضرات آیات عظام وحیدخراسانی، جوادی آملی، سید محمد کاظم حائری و همچنین مقام معظم رهبری بهره برد.

از آغاز دبیرستان و در کنار تحصیل در حوزه، با تدریس کتاب‌های شهید مطهری، به تبلیغ و آموزش در محیط‌های مختلف دانش‌آموزی، دانشگاهی و حوزوی روی آورد. رشتۀ روان‌شناسی را در دفتر همکاری حوزه و دانشگاه تحصیل کرد و هم‌اکنون عضو هیئت علمی مرکز تخصصی تبلیغ بوده و در زمینۀ تدریس و طراحی سرفصل‌ها و تدوین کتب آموزشی با آن مرکز همکاری می‌کند.

در کنار فعالیت‌های تبلیغی به فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی در عرصه‌های فرهنگی نیز اشتغال داشته و از معاونت فرهنگی «لشگر27محمدرسول‌الله(ص)» در دوران دفاع مقدس تا معاونت فرهنگی «نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها» و «مرکز جهانی علوم اسلامی» همواره در برنامه‌ریزی و مدیریت فرهنگی فعالیت داشته است. بیش از ده سال، همزمان با تدریس در دانشگاه هنر، مسئولیت نهاد این دانشگاه را نیز به عهده داشته و پس از آن در کنار مسئولیت «مشاور ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها» و «فعالیت‌های تبلیغی»، به تدریس در حوزه و دانشگاه و همچنین پژوهش و تدوین در علوم اسلامی مشغول است.

هم‌اکنون ایشان بیشتر فعالیت‌های خود را در حوزه متمرکز کرده‌اند و مدرسۀ علمیه دارالحکمه را در تهران تأسیس نموده‌اند و مسئولیت این مدرسه را بر عهده دارند.

نظرات

 سلام . واقعا حتی وقتی میبینم تو عکساشون میخندنم خوشحال میشم. خنده بعضی افراد باعث خوشحالی ما میشه و گریه شونم باعث واقعا گریه مون میشه . مثل سردار ، رهبر ، حاج آقا پناهیان . استاد رائفی پور که همشون آدمای خوبی ان . 

۱۱ تیر ۰۰ ، ۲۲:۳۹ علی احمدی

باسلام،

برای کسی مثل من که در فضا و خانواده ی غیرمذهبی بزرگ شده،کلام حکیمانه آقای پناهیان چراغ راهی هست که خداوند در مسیر زندگیم قرار داده.

اجرتون با خدا استاد بزرگوار 

۲۳ اسفند ۹۹ ، ۱۵:۰۰ سعید کارگر

سلام

استاد میتونن برای طلبه هایی که دغدغه ی تبلیغ در جامعه رو دارن، ولی نمیدونن چطور، شروع کنن، یک چراغ راه باشن

۱۲ اسفند ۹۹ ، ۱۶:۲۸ سید علی فخری

سلام و خدا قوت به استاد عزیز و اعضای موسسه عصر بیان معنوی

در این چند سال اخیر واقعا روزی نبوده که به فکر استاد پناهیان و به یاد حرفای خوبشون نباشم ! سعی میکنم هرروز حین غذا یا کارهای دیگه که امکانش هست سخنرانی های شما رو گوش کنم. و البته برا برخی دوره ها که جدا وقت میذارم و خلاصه نویسی میکنم برا خودم ! در کل باید بگم خییییییییییلی عالی بوده و منو بارها متحول کرده ! میتونم بگم در این دوره و زمانه شما تنها کسی هستید که با این ادبیات مناسب و مردمی، مباحث نو و مورد نیاز جامعه رو عمیقا و عمیقا تبیین میکنید و برا مردم توضیح میدید. توانمندی شما در تبیین عمیق و دقیق ابعاد مسائل بی نظیره. رهبری هم در سخنرانی اخیرشون در 4 اسفند 99 از خبرگان و متفکران حوزه برای استنباط مفاهیم جدید قرآنی و دینی متناسب با وضیعت های جدید و چالش های جدید، مطالبه کردن. و الحق آقای پناهیان یکی از نمونه های درخشان در پاسخ به این مطالبه بوده اند.

مشکلی که من در گوش دادن به سخنرانی های ایشان داشته ام اینه که بعضی وقتا روی یک موضوع طوری تاکید میشه که از آن حد و اندازه ای که باید در منظومه فکری مخاطب داشته باشد بزرگتر میشود. بقول یکی از دوستان: آقای پناهیان اگر درباره فواید نان سخنرانی کنه انقدر خوب حرف میزنه که از فردا همه فقط نان میخورند ! خب این هم خوبه هم گاهی خطرناک و مایه برخی افراط و تفریط ها برای مخاطب. یک موضوع باید طوری تبیین بشه که در ذهن مخاطب از اندازه حقیقی خودش بزرگتر یا کوچکتر نشه. و این رعایت حد و حدود و اعتدال در پرداختن به مسائل واقعا کار سختی هست !

همیشه در دعاها و قنوت نماز شبم برای حاج آقای پناهیان دعا میکنم. خدا حفظتون کنه

۱۸ مهر ۹۹ ، ۱۰:۵۹ یا مهدی ادرکنی

ممنون از سخنرانی های جذابتو ن. خدا بهتون توفیق بده. 

 

با عرض سلام خدمت شما استاد عزیز. 

من از ماه رمضون ثصمیم گرفتم اگر خدا قبولم کنه دیگه نمازمو ترک نکنم. ترس از گناه. ترس از عذاب شب اول قبر. فکر این دنیای فانی و فکر دنیای اخروی شده همه فکر ذکردم. چند وقته کوتاهیه که در تلگرام چند کلیپ از حاج آقا پناهیان دیدم. چقدررررر خوب صحبت می‌کنید. چقدررررر خوب حرف دل مادل شکسته ها را میزنید. چقدر حرفاتون تکان دهندس.... ی آرزوی بزرگ دارم. کاش حاج آقا دایی یا عموی من بود. ی دل سیر میشستم ایشون حرف از گناه و آخرت و عذاب قبر میگفت منم زار زار گریه میکردم 

اجرتون با امام حسین

خیلی برام خوشمزه و لذت بخشه وقتی صدای روحم از کنج دلم با صدای استاد پناهیان همراه میشه الحق که شما مطهری زمانه اید 
خدا حفظ کنه شما رو...
رفقا ی دیگه که پیام گذاشتید 
اگه الهامی از متن های قشنگتون گرفتم حلال کنید...! 
یه سوال 
دارالحکمه ماه خانما هم هست آیا ؟؟؟ 
لطفا جواب بدید 
 

خیلی برام خوشمزه و قشنگه....وجدانم و نفس لوامه و نفس مطمئنه من با صدای آقای پناهیان عزیزم منو کنترل و نصیحت میکنن...چه زندگی زیبایی...امتحان کنید...خداروشکر

با سلام خدمت شما استاد فهیم و فرزانه و ادیب

به جرات میتونم بگم شما حداقل 50 سال از دنیا در مباحث اخلاق و روانشناسی جلوتر هستید و وقتی من دچار افسردگی شدید شدم با سخنرانی های شما بهبودی کامل پیدا کردم و حالا به لطف خدا از همه دوران زندگیم خوشبختر هستم خدا به شما و خانواده محترمتون عزت و برکت بهد یا علی خدا نگهدار شما

فقط میتونم بگم خدا رحمت کنه اون پدر و مادری که برای تربیت شما وقت صرف کردن خیلی چیزا رو بعد خدا و و چهارده معصوم و فرزندانشون مدیون شمام

سلام استاد عزیز خدا شما را حفط کند با شما کمی مزه ایمان را چشیدم
سلام سخنان استاد در بدترین شرایط زندگیم برام راهگشا شد 
خیلی تمایل دارم مطالب را دسته بندی شده داشته باشم تا بتوانم بهره بیشتری از فرمایشات ایشون داشته باشم الان مسیری برام مشخص شده اما هنوز گیجم و نیاز به دسته بندی دارم
خدا بهتون سلامتی بده برای شفای خواهر من هم لطفا دعا کنید 
استاد بی نظیره خداحفظش کنه
بسیار بسیار بیشتر از آنکه قابل شرح باشد استاد عزیزم را دوست دارم.
معنای واقعی فهمیدن و فهماندن را فهمیدم.
خیر دنیا و آخرت نصیبشان.
استاد خوبم! ممنونم که پیش از مرگم در این دنیا بودید.
۲۴ دی ۹۷ ، ۰۷:۲۵ بازمانده
خدا مو قربون استاد برم هزار بار،
وای که چقد شیرنه حرفاش...
۰۱ دی ۹۷ ، ۱۲:۱۰ م.علی اکبری از کرج

سلام استاد.

واقعا ازتون منشکرم چون حرف هایی رو که یه عمره بقیه میزنن و ماجوونا مقاومت نشون میدیم برای شنیدنشون یه جوری بیان می کنید که آدم دلش نمیاد که راجع بهشون فکرنکنه چون توی این دوره وزمونه که خیلیا منتظرن که  تا اسلام عزیزومسلمین ومبلغین دینمونو به هر بهونه ای بخصوص بوسیله بعضی از فیلم ها وکلیپ ها ی بی ارزش واساس مورد هجمه قراربدهند سخنرانی های شما ساکتشون می کنه.امیدوارم اونایی که دنبال حق هستند ولی بجاش مطالب تخریب کننده اسلام جلوی روشون توفضای مجازی قرار می گیره گذرشون به سخنرانی ها وسایت شما بیفته تا دیدشون نسبت به زندگی مثل خیلی از ماها عوض بشه وطعم شیرین مسلمونی وبندگی رو بچشن.

من یکی از بزرگترین آرزو هام اینه که شاگردی شمارو بکنم.امیدوارم یه روزی بیاد که بشه.

التماس دعا.یاحق.

سلام استاد عزیزم 
نمیدونم پیامم رو میخونید یا نه 
زندگی روزانه من دو قسمته .یکی درس خوندن .یکیم استاد پناهیان و استاد رایفی پور
 تقریبا هرروز عمرم رو دارم با شما ؛درس هاتون و روضه های زیباتون برای اباعبدالله زندگی میکنم .
انقد دوستتون دارم که برای تخصص دلم میخواد شهری که شما حضور داری قبول شم .امیدوارم که توفیقشو پیدا کنم
خدا بهتون اجر بده.
از طرف شاکرد حقیرتون 
سلام استاد حرف ندارید 
زندگیم با سخنرانی های شما شروع شده از گوش دادن به حرفاتون خسته نمیشم
پناهیان تو مطهری زمانی خدا حفظت کنه عزیزدل
سلام استاد عزیز
جاتون خالی در سرزمین وحی
استاد عزیز به نیابت از شما طواف انجام دادم
ان شاءالله که خدا به شما سلامتی و طول عمر بده

فدایی داری....استاد گرامی
سلام استاد 

دمت گرم خداوکیلی با سخنرانی هات متحول شدم 

لایک داری استاد ♡

سلام.
چقدر تعجب کردم  وقتی دیدم در سایت کسی مثل آقای پناهیان در قسمت مهدویت هیچ مطلبی نوشته نشده!!!!!!

صوت های خانواده متعالی خیلی خوب بود.
موفق باشید
حاجی یه دونه ای
سلام استاد واقعا معنای دین رو در این عصر فهموندن به مردم و انگار من هیچی از دین نمیفهمیدم حس میکنم یه دین جدید رو دارم تجربه میکنم 

از خداوند بخاطر نعمت استاد پناهیان تشکر میکنیم 
سلام
خدا حاج آقا پناهیان را حفظ کنند من هر روز یک قسمت ازسخنرانی ایشان در مورد تاریخ تحلیلی اسلام را گوش میدهم از وقتی دبیرستانی بودم عاشق سخرانی های ایشان بودم. قدرت تفکر و فهم مطالب و بیان مسائل در ایشان شبیه معجزه است.خوش به سعادتشون.
خداراشکر که جوانهای امروز توفیق شنیدن سخنان ایشان را دارند.
دعامون کنید که بتونیم اندکی مثل ایشان فکر و عمل کنیم.
خدا حفظتون کنه که مسیر زندگیمو تغییر دادید...
سلام خسته نباشد من ی 200 ساعتی حدودا سخرانی از شما گوش دادم از چگونه یک نماز خوب بخوانیم تا اخریشم محاسبه نفس ...میخواسنم بگم اول دمتون گرم ..دوم اینکه ی سوال میگم اونای که امام زمان رو میبینن به صورت ی آدم معمولی میبیننش؟؟ و وقتی میبیننش عاشقش میشن عشقشون از چه جنسیه؟؟از ایی معمولی هاعه..یا ن فرق داره مرسی 
خدارا شکر برای وجود تلنگری چون استاد در زندگی ام....
خدارا شکر که سخنان  استاد را یکی از تلنگر های زندگی ام قرار داد....

سلام
با توجه به اینکه جلسات تاریخ تحلیلی اسلام به علت مشکل مکانی هیئت متوقف شده است می خواستم بدونم آیا ما میتونیم حاج آقا رو برای ادامه این بحث به هیئت خودمون دعوت کنیم؟
هیئت ما در شهرری (خیابان فدائیان اسلام) و در مسجد حضرت صاحب الزمان قرار داره.
این مسئله از اون جهت مهمه که جلسات حاج آقا اغلب در مرکز و شمال تهران برگزار میشه و مناطقی مثل شهرری از این جلسات بصورت حضوری محرومند.

اگر امکانش باشه و بپذیرید، ممنون میشیم.
۱۶ اسفند ۹۵ ، ۲۲:۱۷ سید جواد موسوی اصل
سلام علیکم 
ان شاء الله خدا و امام زمان پشت و پناه ایشان باشند 
به ایشان اگه میشود بفرمائید در انتخابات ریاست چمهودجمهوری سال 96 شرکت کنند اگر صلاح میداند
سلام خداقوت.
استاد پناهیان برای طلاب خطبه عقد میخونند؟
چطور باید پیگیری کنیم؟
پاسخ:
با سلام تشکر
خیر.
سلام

خداوند بهتون توفیق بده
من قبلا بعضی سخنرانی های استاد رو از تلویزیون دیده بودم اما یک سالی هست که بعد از گوش کردن به سری سخنرانی تنها مسیر شیفته ادبیات کلامی و مفاهیم و بیانات استاد شدم طوری که سخنرانی های ایشون رو مثل رمانی جذاب پیگیری می کنم حتی چهارتا سخنرانی پشت سر هم هم شده که گوش گرفتم و سیر نشدم و خودم احساس می کنم که چقدر نسبت به قبل تغییر کردم مسایل بی ارزشی که قبلا به شدت ذهنم رو درگیر می کرد و روی اعصابم بود الان دیکه برام مهم نیست و تنها دغدغه ام این شده که چی کار کنم که قدمی در راه تعجیل در فرج اقام باشه از خودسازی گرفته تا شناخت ولایت و یاری دین خدا.
دعا کنید استعداد و جوانی و همه سرمایه زندگیم در راه خدا و امام زمان و تحقق هدف خلقت خرج بشه و در نهایت شهادت نصیبم بشه.
با ارزوی توفیق روز افزون برای استاد و دست اندر کاران سایت بیان معنوی

سلام فداتون بشم حاج آقا پناهیان

خدا خیرتون بده از این بصیرت دادن هاتون به ملت

خدا عمر طولانی و بابرکت بهتون بده

 

استاد عزیز خدا شما رو حفظ کنه و عزت روزافزون به شما عطا کنه
استاد زندگی من خیلی خیلی سخت میگذره میشه برام دعا کنید؟
اگر این پیام به دستتون رسید و اگر صلاح دونستید؟
۰۳ آذر ۹۵ ، ۱۴:۱۶ حمید شمیمی
با سلام
با تشکر از استاد بخاطر مطالب و سخنرانی های بروزشان.
با توجه باینکه متاسفانه نسل امروز کمتر وقت برای مطالعه صرف میکند به نظر اینجانب ارائه مطالب بصورت  سخنرانی بسیار مفید تر است .انشالله شاهد سخنرانی های طبق معمول عالی از ایشان باشیم
 با تشکر
سلام 
حاج آقا پناهیان مسیری که جنابعالی در حال زنده مردن آن هستید، و آن ایجاد جمعیت تسخیر کعبه مشرکین مدرن از الزامات مدینه النبی ص در زمان وصیت ایشان بوده وهست که در آن زمان گفتند محمد ص هزیان میگوید و برگ و قلم نیاز ندارد،،،،، این حرکت شتابنده شما شروع نهضت فاطمیون در دفاع از حریم ولایت است ان شاء الله امام خمینی ره از رزق خود بشما عنایت بفرماید 
سلام
خیلی دوست داشتم نظر استاد رو در مورد نیاز فعلی کشور و جهان بدونم
اینکه رشته روان شناسی بیشتر میتواند کمک کننده باشد یا رشته مشاوره؟
چه جوری مشود نظر استاد را فهمید؟
سلام عذرخواهم میخواستم بدونم برناممه سفر اربعین استاد رو میشه بفرمایید منظورم اینه که چه روز و ساعتی تو کدوم موکب سخنرانی دارن کی شروع میکنن ؟ کجا توقف دارن؟ کلا چطور میشه تو اربعین همراه ایشون بود؟؟؟
ممنون میشم جواب بدین
۳۰ مهر ۹۵ ، ۰۵:۰۱ محسن حلیمیان
استاد پناهیان یکی از نوابق عصر ما هستند که کاملا به علم سخن وری اشراف دارند وسخت میشه مرید ایشون نشد. من عاشق همون روضه های کوتاه پایان هر منبرشونم واقعا به دل میشینه چون مرتبط با همون موضوعی هست که توی کل بحث راجبش صحبت میشه.خدا توفیقشون بده
سلام استاد
من 19 سالمه و حدودا دو سال پیش با سخنرانیای تنها مسیر آشنا شدم. اون وقتا اونقدر ناامید و ورشکسته بودم که حال و روزم اصلا تعریف نداشت. فقط سخنرانیای شما نجاتم داد. اونقدر خوشم اومده بود که دو بار تنها مسیر رو گوش دادم بعد زندگی بهتر بعد خانواده متعالی الآنم دارم موانع رشد رو گوش می دم.
واقعا ممنونم از سخنرانی هاتون خیلی روم اثر داشت.
سخنرانیا رو حتی بین فامیلمون هم پخش کردم گوش بدن. به هر کی هم که می خواست از اسلام سر در بیاره تنها مسیر ها رو می دادم بهش.
خدا شما رو حفظ کنه. در راه اسلام و انقلاب با اینکه سنم کمه ولی خیلی تهمت ها شنیدم تا یه حدی که درباره شما با پدرم بحث کردم که حال مادرم هم از شنیدن حرفا بد شد چون درباره انتقاداتی که شما به دولت و سیاست مداران و مدیران می کردید بحث کردیم.
واقعا یه طوری شدم که به غیر از سخنرانی های شما و اخوی بزرگوارتون سخنرانی دیگه ای نمی تونم گوش کنم ینی احساس می کنم مال بقیه ناقصه.
از وقتی سخنرانیای شما رو گوش می دم، طرز تفکر بقیه خیلی اذیتم می کنه خیلی زیاد، اینکه چرا سطحی و تک بعدی به قضایا نگاه می کنن، اینکه چرا یه گوشه از اسلام رو گرفتن و دقیقا دارم به این باور می رسم که بقیه منافق صفت اند چون از حیث سیاسی هم مشکل دارند.
بعضیاشون میگن سیاست چیز مهمی نیست و بهش به عنوان یک علم تفرقه افکن نگاه می کنن و دلیل هم میارم قبول نمی کنن.
الآن بهم توصیه می کنن اینقدر خشن نباشم!!! اونا خیلی مصلحت اندیشانه زندگی می کنن و این فکرشون اذیتم می کنه چون نمی تونن حقیقت رو بفهمن
نمی دونم در برابر اینا چه رفتاری انجام بدم.
اگه میشه راهنماییم کنید
ممنون از تلاشتون
خداقوت استاد
پاسخ:
با سلام و تشکر،
این کلیپ را ببینید:
http://bayanmanavi.ir/post/3250
سلام. از اینکه توفیق دارم صدای استاد رو بصورت پخش زنده از شبکه قرآن  دریافت کنم ، بسیار خوشحالم.
بالاخره بعد مسافت و دوری از جلساتِ سخنرانی های گرانقدر ایشون ، حل شد و شهرها وروستاهای دور کشور هم  فرصت شاگردی ایشون رو پیدا کردن...    الحمدالله رب العالمین
با سلام
آیا استاد پناهیان به منظور تحصیل و یا به عناوین دیگر مدتی را در اروپا یا آمریکا زندگی کرده اند؟؟
پاسخ:
با سلام و تشکر
سفرهای تبلیغی چند هفته ای به اروپا و کانادا و برخی کشورهای دیگر داشته اند.
خیلی عجیبه از وقتی با شما آشنا شدم دیگه نمیتونم پای صحبت فرد دیگه ای بنشینم. شما فوق العاده اید و سخنانتون میره اون تو جای خودش رو تو قلبم پیدا می کنه و میشینه. خدا شما رو برای ما حفظ کنه. 
بیشتر جلسه بذارید کتاب بنویسید و ما رو از صحبتهای بی نظیرتون دریغ نکنید. 
ای کاش نزدیکتان بودم و هر روز شمارو می دیدم. 

باسلام خدمت استادوعرض احترام اگر فردی بخوهددرباره موضوعی ازموضوعات اسلام کتابی بنویسدیاصحبتی کندایابایددارای مقام علمی اجتهاد باشدیاباتحقیق درچندکتابی می تواند به دیدگاه اسلام دست یابد
مواضع شما پیرامون مسائل آخرالزمان و موضوع ظهور برایم بسیار جالب و قابل توجه است. توفیق یاری صاحب الزمان پیاپی روزیتان باد
سلام استاد بزرگوار سلام به شما که با چهل دقیقه سخنرانی در جامعت الزهرا .....نمی دانم خودم را گم کرده ام یا بیدا کرده ام برایم دعا کنید سرباز شوم نه سر بار
سلام استاد. در مورد بحث تنها مسیر باید بگم که حقیقتا زندگی من رو زیر  و رو کرده. به طوری که مسایلی که قبلا در تظر من بسیار سخت بود آسون شده ولی در کنارش مسایلی که قبلا برام بسیار بدیهی بود حالا سخت شده. سختیش بیشتر از این جهته که تقریبا در خودم و اطرافیانم هیچ کار قابل تشویقی در مبارزه با نفس نمی بینم.
سلام خدا حفظش کنه
سلام بر زحمتکشان سایت
و همچنین استاد بزرگوار
من دیندار بودم اما کور و نه اما کر
نمیدیدم اما میشنیدم
سخنان ایشان باعث باز شدن چشمانم شد
دوستان لطفا سخنرانی ویژه ماه مبارک رمضان درباره بهتر شدن زندگی رو دانلود و گوش فرا دهید
گوش دادم فهمیدم اصلا دیندار نیستم
الان تلاش دارم تا دینم رو تازه و درست کنم
تا ابد مدیون استاد هستم
خدا به زندگیشان برکت بدهد
خدا حفظشون کنه

خیلی تاثیرگذاشتن روم

همه چی برام روشن شد خدا خیرشون بده ....


بسم الله...
باعرض سلام وخسته نباشید.
تاثیر استاد تو زندگیم بشدت زیاد بوده.هرموقه سخنرانیای دلنشین وجذابشونو گوش میدم واقعا حالم خوب میشه...دست مریزاد..خدا حفظشون کنه.
دناه حق
یاعلی مدد
سلام . بیانات استاد پناهیان ، چشمه ی آبیه که هر وقت توی زندگی گند میگیرم وقتی سراغشون میرم تزکیه و پاک میشم جون میگیرم و زنده میشم  و راه زندگی با طعم خوشبختی رو پیدا میکنم ...
کاش بتونم ذره ای از محبت های ایشون رو روزی جبران کنم ..
خصوصا روضه های چند دقیقه ای ایشون که روح آزادگی و اراده برای تحول رو در انسان میدمه
خدایا کمکم کن ....
خدایا کاش بتونم محمد و آل محمد علیهم السلام رو با اطاعت از اولیاء تو خشنود کنم ....
جواب خیلی از سوالاتم درباره زندگی را در سخنان استاد یافته ام
حرف های استاد با فطرتم سازگار هست. حرف های واقعی را می زند خداوند حافظ ایشان باشد
با سلام
قبل از استاد کسی رو نمیشناسم که به این خوبی روانشناسی رو با دین پیوند بده و به همین خاطر به وجودشون افتخار میکنم. رویکرد روانشناسانه استاد به مباحث دینی موجب پذیرش بیشتر از سوی مخاطب است.
۰۷ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۲۸ مهدیه بهرامی
3 اسفند استاد در دانشگاه فرهنگیان نسیبه برای سخنرانی اومدن،خیلی خوشحال بودم که تو اون جلسه حضور دارم.

خیلی دوسشون دارم و حرفاشون آرومم میکنه.

خداوند اجرشون بده و طول عمر باعزت و عرض عمر پربرکت نصیبشون.

با ارادت ویژه حضور استاد

واقعا تحولی از ادبیات دینی در گفتار استاد وجود داره که بی نظیره/ جا داره روحانیون دیگه تاسی کنند به سیره فکری و ادبیاتی استاد

با سلام
آیا هنوز استاد در دانشگاه هنر به عنوان مسئول نهاد حضور دارند؟
با تشکر
پاسخ:
با سلام و تشکر،
خیر.

فرمودید: رشتۀ روان‌شناسی را در دفتر همکاری حوزه و دانشگاه تحصیل کرد .

1.این مکان  کجاست؟ روانشناسی رو دانشگاه خاصی نخوندن؟ من دبیرستان معارف خوندم و دانشگاه هم قصد دارم روانشناسی بخونم درکنار حوزه . همه میگن نمیشه اما من که معارف خوندم یعنی دوبرابر انسانی معتقدم نباید و نمیشه گفت اصلا نمیشه.میخوام راهنماییم بفرمایید.ترجیحا نظر خود استاد پناهیان باشه دعاگوهستم.

2.اگر به هردلیل توفیق دانشگاه و حوزه خوندن رو درکنار هم  نداشتم ، دانشگاه رو انتخاب میکنم بنظر ایشون چطور روانشناسی رو با زیبایی مفاهیم اسلامی میشه پیوند زد؟

ضمنا یک تشکر وعرض ارادت عمیق دارم از مادر استاد بخاطر تربیت چنین فرزندی.دعا گوی این مادرهستم هرچند بی مقداره. اگه حرفم خدمت شون عرض میشه ضمیمه کنید بی اغراق همیشه در فکر پرورش چنین فرزندی هستم .محتاج دعا...

یک نمونه از اثار فراگیر این نوع تربیت ها این بود که با استفاده از سخنرانی بی بی زینب.سلام الله علیهای استاد پناهیان من جایی یکبار توفیق صحبت داشتم انقدر برکت داشت که دعوت شد چندکلامی درشبکه استانی از خانم بگم که لایق ندونستم .(سلامتی همه مادرای پاک )

۱۲ دی ۹۳ ، ۲۲:۵۵ حبیب ضروری
چطور میتوانیم از استاد برای سخنرانی در مسجد شهرمان دعوت کنیم
پاسخ:
با سلام و تشکر،
بخش سوالات متداول را ملاحظه فرمایید.
سلام.تشکر عکس خیلی خوبی رو انتخاب کردید و گذاشتید.آفرین به حسن انتخابتون..البته از پا منبری های استاد انتظار میره که تو انتخاب نوع عکس هم بصیرتشون رو نشون بدن.
این عکس کلی حرف برای گفتن داره....دقت کنید..
ولایت......
۱۷ آبان ۹۳ ، ۲۳:۴۹ الهام حسینی
قبل از اینکه وارد سایتتون بشم فک میکردم فقط خودمو تعداد کم دیگه ای هستیم ک سخنرانیای استادو میشنویمو دوسش داریم. وقتی اومدم تو این سایت دیدمک اوووووووووووووووووووووووووووووه چخبره.... استاد کم فدایی نداره....استاد خوش بحالتون با اینکه اینهمه عاشق شیفته دارید ولی مغرور نمیشید. من ک تا یکی ازم تعریف کنه سریع ب خودم مغرور میشم! برامو دعای ویژه کنید استاد.ویژه ها!
خدا قوت استاد واقعا سخنان شما بسیار تاثیر گذار در زندگیم بوده است هر کدام از سخنرانی شما دید تازه ای را به من داده است  خدا حفظتون کنه و بر توفیقاتتان بیافزاید
سلام و خسته نباشید به استاد
من 20 سالمه و به تازگی با این سایت آشنا شدم و بعضی از سخنرانیهای شما رو گوش دادم.
متاسفانه چندساله که توی زندگیم دچار مشکلاتی هستم که الان به اوج رسیده و بشدت روح و روان منو بیمار و فرسوده کرده.
بشدت نیاز دارم که حضورا با شما صحبت کنم چون فکر میکنم میتونه ملاقات با شما چیزای زیادی رو برای من آشکار کنه و عیب کارم مشخص بشه.خواهش میکنم این امکان رو برام به وجود بیارید که بتونم شما رو ببینم و ازتون حضورا راهنمایی بخوام.
عاجزانه منتظر پاسختون هستم چون واقعا هر لحظه بیشتر از قبل دارم در منجلاب فرو میرم.
پاسخ:
با سلام
قسمت سوالات متداول را ببینید
به به چه عکس زیبایی
دو تا از بهترین بندگان خوب خدا
۰۴ مهر ۹۳ ، ۲۲:۰۴ ترک گندابی
سلام
فدایی داری استاد.
واقعا اسیر شما شده ام. لذت صحبتهاتون که جای خود. کار به جایی رسیده که از دیدن شما هم روحم شاد میشه.
می بوسمتون.
۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۶:۲۰ سمانه روحانی
ان شاء الله از یاران خاص حضرت قرار بگیرند...
و همیشه و هرجا دعای آقا امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری  بدرقه راهشان باشد..

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...