۹۶/۰۱/۲۴ چاپ ایمیل و پی دی اف
سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در هیئت رزمندگان:

اگر به وظیفۀ آخرالزمانی خود یعنی روشن‌گری عمل نکنیم... + صوت

شناسنامه:

اگر با روشن‌گری بیدار نشویم، با رنج و بلا و جنایات دشمنان که متاثر از اشتباه ماست، بیدار می‌شویم!/ مهمترین ویژگی آخرالزمان، انباشتگی تجربۀ بشر و شفافیت است! و مهمترین وظیفۀ ما استفاده از این فرصت برای «روشن‌گری» و افزایش شفافیت است! آن‌هم به‌صورت چهره به چهره! چه حضوری، و چه در فضای مجازی/ از  40 روز مجاهدت حضرت زهرا(ع) برای روشن‌گری الگو بگیرید!/ برای روشن‌گری، لازم نیست از «دین» و «ولایت» سخن بگویید، از واقعیات روشن بگویید: --> هرگاه مسئولین ما در مقابل غربی‌ها شُل آمدند، غربی‌ها یک بلایی بر سر ما آوردند!/ اگر در مقابل دشمن، محکم نایستیم، ضربه می‌خوریم و بعد هوشیار می‌شویم؛ نمونه‌اش مذاکرات هسته‌ای/ اگر غرب‌گرایانی که از غرب می‌ترسند، رأی زیادی در این ملت داشته باشند، ملت توسط غربی‌ها تحت فشار بیشتری قرار می‌گیرد! / تنها راه نجات، روشن‌گری چهره به چهره علیه غرب‌زدگی است

سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در هیئت رزمندگان:

  • یکی از ویژگی‌های بسیار مهم در آخرالزمان، انباشتگی تجربۀ بشری دربارۀ شیوۀ زندگی است. یعنی تجربیات قرن‌ها زندگی بشر در اختیار تک‌تک آدم‌ها قرار می‌گیرد و لذا به سادگی نمی‌شود کسی را فریب داد.
  • دوران جهالت و فریب‌خوردگی به سر آمده و بشریت به بن‌بست‌هایش پی برده است. امروز فهمیدن حقیقت آسان‌تر از گذشته شده است.
  • البته فهمیدن حقیقت در هیچ زمانی سخت نبوده؛ در زمان علی(ع) نیز سخت نبود. مگر علی(ع) از مردم چه تقاضایی داشت که قبول نمی‌کردند؟! حضرت آن‌چه مردم می‌فهمیدند را به آنها می‌فرمود، ولی مردم عمل نمی‌کردند.
  • مگر علی(ع) از ابوموسی به‌عنوان نمایندۀ مذاکره‌کنندۀ خود با معاویه، چه انتظاری داشت؟! به او فرمود: تجربه را زیر پا نگذار! کسی که عقل و تجربه را زیر پا بگذارد شقی است!(نهج البلاغه/نامه78) یعنی به همان چیزهایی که خودت می‌فهمی، عمل کن! ابوموسی باید به تجربه درمی‌یافت که طرف مقابلش در مذاکره، فریبکار و دروغگو است و نباید اعتماد می‌کرد.
  • مگر رهبر انقلاب در مذاکرات هسته‌ای، چه انتظاری داشت؟! اینکه منافع خودمان را حفظ کنیم و به بزرگترین دروغگوی عالم اعتماد نکنیم! این یک حرف دینی و انقلابی نیست؛ یک حرف حداقلی است. ولی متاسفانه در مذاکرات، به دشمن اعتماد کردند و ضربه خوردیم.
  • مهمترین ویژگی آخرالزمان، شفافیت و روشن شدن حق است. و مهمترین وظیفۀ ما برای تعجیل در ظهور، اینست که از این شفافیت و این فرصت استفاده کنیم و روشن‌گری کنیم؛ آن‌هم به‌صورت #چهره_به_چهره! چه حضوری، و چه در فضای مجازی
  • از همین الان تصمیم بگیرید برای روشن‌کردن تک‌تک فامیل و رفقای‌تان قدم بردارید. از مجاهدت حضرت زهرا(س) الگو بگیرید که #چهل_روز، در خانۀ مهاجرین و انصار را زد و تک تک از آنها خواست که از حق دفاع کنند.
  • برای روشن‌گری، لازم نیست از «دین» سخن بگویید، بلکه واقعیات را به مردم بگویید! هر مقدار از حق که آشکار شده و بی‌دین‌ها هم می‌توانند بپذیرند، همان قسمتش را بگویید. نمی‌خواهد کسی را به ولایت دعوت کنید، بلکه از این‌همه جنایات «دموکراسی غرب» در جهان بگویید؛ جنایاتی که حتی فرعون‌ها هم نکردند!
  • وظیفۀ ما در آخرالزمان، روشن‌گری و افزایش شفافیت است. حالا اگر ما به این وظیفۀ خود عمل نکنیم، چه می‌شود؟ رنج‌ها  افزایش پیدا می‌کند و با رنج و سختی و جنایات دشمنان بیدار می‌شویم!
  • این شفافیت و روشن شدن حق مدام بیشتر می‌شود؛ یا با روشن‌گری شما برای دیگران، یا با بلای فراگیری که همه توجیه شوند! و نتیجۀ طبیعی عمل خود ماست. و این اتفاق چندین بار در جریان انقلاب ما رخ داده است.
  • هر وقت مسئولین ما در مقابل غربی‌ها شُل آمدند، غربی‌ها یک بلایی بر سر ما آوردند! نمونه‌اش جنگ تحمیلی بود. لیبرال‌هایی امثال بنی‌صدر این‌قدر در مقابل آمریکا کوتاه آمدند که موجب شد آمریکایی‌ها جرأت کنند جنگ را به ما تحمیل کنند! اگر لیبرال‌ها سر کار نبودند، این جنگ به ما تحمیل نمی‌شد.
  • اگر غرب‌گراها و کسانی که از غرب می‌ترسند، رأی زیادی در این ملت داشته باشند، این ملت توسط غرب تحت فشارهای مختلف قرار می‌گیرد، چون غربی‌ها به این نتیجه می‌رسند که می‌شود اینها را زد! نمونه‌اش افزایش تحریم‌ها بعد از فتنۀ 88 بود. ولی اگر همۀ مسئولین ما مقتدرانه در مقابل دشمن بایستند و شُل نباشند، خودشان تحریم‌ها را بر می‌دارند؛ چون می‌بینند که فایده‌ای ندارد و فقط خودشان متضرر می‌شوند.
  • اگر در مقابل دشمن، محکم نایستیم، ضربه می‌خوریم و بعد هوشیار می‌شویم. الان در مذاکرات هسته‌ای، ضربه خوردیم و هوشیار شدیم. ولی آیا همیشه باید ضربه بخوریم تا هوشیار شویم؟!

نظرات

۲۸ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۴۳ خاک پای شماها

ما به  تکلیف کارداریم نه به نتیجه اون باخداست که بخواهدیانخواهد.

مشکل اینجاست که اول باید ثابت کنیم که ضربه خوردیم!!! هنوز از رو نرفتند و میگن دستاورد بزرگ!
مشکل شون توجیه نبودن نیست که روشن شون کنیم، اساسا یه جور عناد درونی دارن که نمی خوان حقیقت رو ببینند. چششماشون رو بستند

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...