۹۳/۰۶/۱۶ چاپ ایمیل و پی دی اف

افتتاح سایت جدید استاد پناهیان/معرفی بخش های جدید

همزمان با میلاد امام علی‌بن موسی‌الرضا-علیه السلام-، سایت جدید بیان معنوی-ناشر آثار استاد پناهیان- به نشانی http://www.bayanmanavi.ir افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بیان معنوی، از جمله بخش‌های جدید در این سایت، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نظریات و دیدگاه‌های علمی: هر دیدگاه متن کوتاهی است که حاوی چکیده و فشردۀ یکی از نظریات و دیدگاه‌های علمی-معرفتی استاد پناهیان می‌باشد که به مرور توسط خود ایشان تنظیم و در اختیار سایت قرار می‌گیرد. این دیدگاه‌ها در هشت موضوع اصلی طبقه‌بندی شده است: ولایت و مهدویت، تعلیم و تربیت، اخلاق و معنویت، فرهنگی، سیاسی، تحلیل تاریخ، هنر و رسانه، خانواده.(+)
  • یادداشت‌ها استاد: یادداشت‌های استاد که در مناسبت‌های مختلف مذهبی و اجتماعی در اختیار سایت قرار می‌گیرد، در این بخش منتشر می‌شود.(+)
  • پاسخ استاد به پرسش‌ها: در این بخش قرار است استاد علی رغم مشغولیت‌ها حداقل هفته‌ای به یکی از پرسش‌های رسیده از سوی کاربران پاسخ دهند، که امیدواریم این تعداد افزایش یابد. البته برخی از پرسش‌های مفید و مبتلا به که به صورت شفاهی و حضوری یا در ضمن جلسات پاسخ داده شده است نیز در همین بخش گردآوری می‌شود. شما می‌توانید سوال‌هایتان در موضوعات: «خودسازی، خانوادگی، تربیتی، فلسفۀ احکام، سیاسی، اعتقادی» را اینجا(+) بپرسید و پاسخ‌های داده شده-که به همان صورت موضوعی طبقه‌بندی شده‌اند را در اینجا(+)بخوانید.
  • سیر مطالعاتی: به دنبال درخواست‌های جوانان علاقمند به پیگیری مباحث استاد پناهیان، سرانجام یک سیر مطالعۀ اولیه از مباحث ایشان ارائه شد.(+)
  • مستندات: آیات، روایات، کلمات حضرت امام خمینی(ره)، امام خامنه‌ای و آیت الله العظمی بهجت(ره)، که در مباحث و سخنرانی‌های استاد به آن استناد شده در این بخش ارائه می‌شود.(+)
  • بزرگترین آرشیو صوتی و تصویری مباحث استاد پناهیان: بارگزاری بیش از 1000 ساعت از فایل‌های صوتی و تصویری مباحث استاد پناهیان که به صورت موضوعی و مناسبتی طبقه‌بندی شده است. همچنین مجموعه‌ای از کلیپ‌های کوتاه صوتی و تصویری در همین بخش بارگزاری شده است.(+)
  • متن و فایل pdf سخنرانی‌ها: بارگزاری متن تنظیم شدۀ حدود 300 سخنرانی استاد پناهیان که موضوع‌بندی شده است. (+)
  • راه‌کارها و پیشنهادهای استاد: مجموعه‌ای از راهکارها و دستورالعمل‌های پیشنهاد شده توسط استاد پناهیان در زمینه‌های مختلف در اینجا گردآوری می‌شود. برخی راه‌کارها فردی هستند و مخاطب برخی راهکارها مدیران و مسئولان هستند. (+)
  • قطعه‌ها: بخش قطعه‌ها یکی از بخش‌های کاملا جدید است که حاوی این بخش‌ها است: اشعار سروده شده توسط استاد، عبارت نقض و کوتاه معنوی، خاطرات شخصی استاد، روضه‌ها و مناجات‌های استاد. (+)
  • فروشگاه اینترنتی: شامل فروش اینترنتی تمامی محصولات(کتاب و DVD) و ارسال پستی به سراسر کشور و همچنین آدرس و تلفن تماس مراکز فروش کتاب‌ها و لوح‌های فشردۀ مباحث استاد پناهیان در سراسر کشور. (+)

 نقشه سایت از اینجا(+) قابل مشاهده است.

نظرات

از خدا میخام نسل آدم های بسیار خاص مثل استاد پناهیان رو بیشتر کنه ویک دوماد مثل ایشون قسمت ماکنه 

دقدقه ی دین خدا پیرش کرد خدا بهش عمر با عزت بده و عاقبت بخیر بشه انشالله

بررسی وضعیت سو استفاده سایت روشنگری و کانل یوسف زهراکه در درون همین سایت قرار دارد، فراموش نشود لطفا
کلیپ های سخنرانی های مذهبی اساتید از جمله استاد پناهیان و بزرگنمایی سایر کلیپ های انحرافی و تحریک سایرین به نظر دادن با قصد زیر سوال بردن اصل نظام  .
با تشکر
سلام. خسته نباشید .من در کانال تلگرام شما عضو هستم اگه امکانش هست لطف کنید. مرحله های نیاز ما به خداوند و ائمه اطهار ومراحل ایمان توضیح بدهید.و راهکارهایی برای جذب نو جوانان به دین را.ممنون 
۲۷ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۰۹ فائزه سادات
با عرض سلام و خدا قوت و تشکر ویژه بابت زحمات شما
اینجانب به همراه تعدادی از دوستان قصد داریم در جلسات متعدد، سلسله درسهای تاریخ تحلیلی اسلام را بازخوانی کنیم.لذا خواهشمندیم فایل متنی درسها را در سایت قرار دهید.
متشکرم.
سلام به عزیزان خستگی ناپذیر



سادگی طرح قدیم ی شوق بهتری رو بهم میداد 
۰۴ آبان ۹۳ ، ۲۱:۱۰ وحید فرزان مهر
سلام
کارتون عالیه!
خدا خیرتون بده!
سلام.خداقوت
ممنون
سادگی قبلی یه صفای دیگه ای داشت
اجرتون با خدا چون ما حد اکثر بتونیم ازتون تشکر کنیم و این اصلا کافی نیست پس فقط میتونم بگم اجرتون با خدا
استاد ارجمند
بیش از 10000بیت شعر در باره خاندان عصمت و طهارت ع سروده مرحوم پدرم را در وبلاگ ذکر شده با نام تحفةالزهرا جمع آوری کردم  که کمتر از ربع آنها را آپلود نموده ام که بزرگترین مؤلفه این اشعار این است که بیش از 95درصد اشعار راجع به هرکدام از اولیا که باشد ختی راجع به حضرت حق جل و علا که باشد به صحرای کربلا و واقعه عاشورا ختم میشوند
 با توجه به نزدیک شدن ماه محرم میخواستم تقاضا کنم درصورت امکان از این اشعار در روضه ها استفاده کنید تا هم روح مرحوم این شاعر مخلص اهلبیت ع شاد گردد و هم شما از اشعار ناب و جدید بهره مند گردید
علیرغم اینگه ارزش وقت استاد را میدانم بسیار سپاسگزار خواهم شد که در جهت ارتقا بخشی به اثر نظرشان را بفرمایند 
التماس دعا
سلام علیکم
خدا قوت
تغییرات بسیار خوبی صورت گرفته است. اما متأسفانه تولیداتتون کم شده و یا حداقل از کیفیتشون کاسته شده. شاهد عرض بنده مطالب برگزیده هستند که غالباً زمان زیادی از آن ها می گذرد.
شاید علاوه بر تغییرات ظاهری، تغییرات ساختاری نیز بطور مضاعف باید مورد توجه قرار گیرند.
به هر ترتیب ارزش زحمات شما بسیار بالاست و جای قدردانی دارد.
تشکر/
۱۹ شهریور ۹۳ ، ۲۰:۳۷ افسر جوان جنگ نرم
عالیه سایت خیلی یوزر فرندلی و ...
فوق العاده دل نشین با اینترفیس بالا
سلام 
خدا خیرتان بده 
من دیدم یک مدتی مثل قبل نیستید.
ممنونم دست پر امدید
سلام، خداقوت...

دلمون برای سادگی قبلی تنگ میشه...
ممنون...توضیحات بسیار جامع بود!

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...