۹۲/۱۰/۲۴ چاپ ایمیل و پی دی اف

چگونگی اشتراک در سامانه پیامکی جدید بیان معنوی

ویژگی سامانه پیامکی جدید و میزان هزینه

در چند سال گذشته پیامک‌های اطلاعرسانی برنامه جلسات و گزیده آخرین سخنرانیهای حجت الاسلام علیرضا پناهیان از طریق سامانه پیامکی 10001313 ارسال میشد که به دلیل دشواری تامین هزینههای ارسال پیامک، امکان ارسال پیامک برای تمام علاقمندان و نیز اخبار تمام جلسات فراهم نبود. به همین دلیل پس از طی مراحل اداری و فنی در شرکتهای همراه اول و ایرانسل، هماکنون این خدمترسانی از طریق سامانۀ پیامکی جدید ارائه میشود. در سامانۀ جدید، هزینۀ پیامکهای ارسالی، توسط اپراتور (شرکت همراه اول یا ایرانسل) از دریافتکنندۀ پیامک کسر میشود.

هزینه ارسال هر بستۀ پیامکی 35 تومان می‌باشد و گنجایش هر بسته پیامک معادل 5 پیامک(جمعا 320 کاراکتر) می‌باشد.

 

معرفی سرویسهای سامانه پیامکی بیان معنوی

سامانه پیامکی جدید بیان معنوی شامل 4 سرویس به شرح زیر می باشد که علاقمندان میتوانند در برخی یا همۀ آنها مشترک شوند یا اشتراک خود را لغو کنند:

1. سرویس "پیام‌های معنوی":

منتخب و گزیدۀ بیانات و یادداشتهای استاد پناهیان که روزانه برای مشترکین این سرویس ارسال میشود.

کد این سرویس در همراه اول: 101 | کد این سرویس در ایرانسل: ozv panah1

2. سرویس "گزیدۀ آخرین سخنرانی‌ها":

گزیده و مهمترین نکات آخرین سخنرانی‌های حجت الاسلام پناهیان برای مشترکین این سرویس ارسال میشود. برای هر سخنرانی معمولاً بین 1 تا 3 بستۀ پیامکی ارسال میشود. در حال حاضر پیامکهای هر سخنرانی پس از اتمام آن سخنرانی آماده و ارسال می شود. البته این سرویس مربوط به برخی سخنرانیها که مهمتر است می‌باشد و برای تمام سخنرانیها پیامک ارسال نمی‌شود. پیش بینی می شود در ایام غیر مناسبتی هفته ای بین 5 تا 10 بسته پیامکی ارسال شود. در ایام مناسبتی مثل ماه محرم و ماه رمضان ممکن است تعداد بسته های پیامکی افزایش یابد.

کد این سرویس در همراه اول: 102 | کد این سرویس در ایرانسل: ozv panah2

3. سرویس "اعلان برنامه‌های رادیو و تلویزیونی و اطلاع از محصولات جدید":

برای اطلاع از برنامه‌های استاد پناهیان در صدا و سیما و همچنین اطلاع از آخرین آثار منتشره از استاد پناهیان از طریق پیامک، می‌توانید در این سرویس مشترک شوید.

کد این سرویس در همراه اول: 103 | کد این سرویس در ایرانسل: ozv panah3

4. سرویس "اعلان برنامه جلسات در تهران":

کسانی که ساکن شهر تهران هستند و مایل هستند از زمان و مکان برگزاری جلسات سخنرانی استاد پناهیان در شهر تهران باخبر شوند، میتوانند در این سرویس مشترک شوند.

کد این سرویس در همراه اول: 104 | کد این سرویس در ایرانسل: ozv panah4

5. سرویس "اعلان برنامه جلسات در مشهد":

کسانی که ساکن شهر مشهد هستند و مایل هستند از زمان و مکان برگزاری جلسات سخنرانی استاد پناهیان در شهر مشهد باخبر شوند، میتوانند در این سرویس مشترک شوند.

کد این سرویس در همراه اول: 105 | کد این سرویس در ایرانسل: ozv panah5

6. سرویس "اعلان برنامه جلسات در قم":

کسانی که ساکن شهر قم هستند و مایل هستند از زمان و مکان برگزاری جلسات سخنرانی استاد پناهیان در شهر قم باخبر شوند، میتوانند در این سرویس مشترک شوند.

کد این سرویس در همراه اول: 106 | کد این سرویس در ایرانسل: ozv panah6

کسانی که ساکن شهر تهران،مشهد و قم نیستند: به دلیل محدویتهای همراه اول و ایرانسل، امکان راهاندازی سرویسهای جداگانه برای اعلان پیامکی برنامه سخنرانی استاد پناهیان در شهرهای دیگر مقدور نیست. لذا کسانی که ساکن شهرهای دیگر هستند، میتوانند نام و شهر خود را به سامانه 10001313 پیامک کنند، تا در صورتی که استاد پناهیان در شهر آنها سخنرانی داشت، پیامک مربوطه با هزینه موسسه-در صورت توان مالی- از طریق سامانه قبلی(10001313) ارسال شود.

 

 

چگونگی اشتراک در سرویس های پیامکی بیان معنوی

برای عضویت در هر سروبس باید کد آن سرویس را به شماره سامانه پیامکی بیان معنوی ارسال کنید. شماره سامانه بیان معنوی در همراه اول 201461 و در ایرانسل 8282 است. کد هر سرویس نیز بسته به اپراتور فرق می‌کند که در جدول زیر مشخص شده است.

به عنوان مثال برای عضویت در سرویس "گزیدۀ آخرین سخنرانیها"، اگر مشترک همراه اول هستید 102 را به 201461 ارسال کنید و برای لغو عضویت در این سرویس، عدد 9 را به آخر کد سرویس اضافه کنید و عدد 1029 را 201461 ارسال کنید. اگر مشترک ایرانسل هستید، برای عضویت در سرویس گزیدۀ آخرین سخنرانی، کد آن یعنی "ozv panah2" را به 8282 ارسال کنید و برای لغو عضویت "Laghv panah2"  را به 8282 ارسال کنید.

نکتۀ مهم و کاربردی: با ارسال 100 به شمارۀ 10001313 ، معرفی سرویسها و  نحوۀ عضویت در هر سرویس برای شما پیامک میشود.

نام سرویس

مشترکین "همراه اول"

ارسال به 201461

مشترکین "ایرانسل"

ارسال به 8282

عضویت لغو عضویت عضویت لغو عضویت
پیام‌های معنوی 101 1019 ozv panah1 Laghv panah1
گزیدۀ آخرین سخنرانی‌های علیرضا پناهیان 102 1029 ozv panah2 Laghv panah2

اعلان برنامه‌های رادیو و تلویزیونی علیرضا پناهیان

و اطلاع از آخرین آثار منتشر شده

103 1039 ozv panah3 Laghv panah3
اعلان برنامه جلسات تهران علیرضا پناهیان 104 1049 ozv panah4 Laghv panah4
اعلان برنامه جلسات مشهد علیرضا پناهیان 105 1059 ozv panah5 Laghv panah5
اعلان برنامه جلسات قم علیرضا پناهیان 106 1069 ozv panah6 Laghv panah6

 

طبق ضوابط اپراتورهای همراه اول و ایرانسل:

1- هزینه هر بار ارسال "35 تومان" می باشد که توسط اپراتور از مشترک کسر می گردد.

2- هر بار ارسال شامل یک بستۀ پیامکی است که ظرفیت آن معادل 5 پیامک(320 کاراکتر) است.

 

نحوۀ عضویت در سامانه پیامکی

 

نحوۀ عضویت در سامانۀ پیامکی 10001313

برای عضویت در سامانۀ پیامکی 10001313 کافی است نام و شهر محل سکونت خود را به شماره 10001313 پیامک کنید. پیامک‌های ارسالی توسط سامانه 10001313 هزینه‌ای برای مشترک(دریافت‌کنندۀ پیامک) ندارد.

 

نظرات

آقا لطفا با دو تا اوپراتور دیگه هم مطرح کنین این موضوع رو.. رایتل و شاتل موبایل.. میدونم که تعداد کاربراش کمتره.. ولی خواهش میکنم این دوتا رو هم اضافه کنین...

سلام، ببخشید نمیشه بجای پیامک یک کانال یا اکانت اینستاگرام برای اطلاع رسانی همه برنامه ها قرار بدید؟؟؟ اینجوری تو هزینه پیامکی هم صرفه جویی میشه
سلام در لیست شهرها کد 106 مربوط به قم ثبت شده که وقتی ارسال می شود در پیامک تأیید نام شهر مشهد مقدس ارائه می شود و کد 105 نیز برای مشهد ثبت می شود مشکل چیست؟

با سلام وخسته نباشید

من حدودا یک ساله که مشترک شبکه پیامکیتون هستم  اما حدود چند هفته است که برای من پیام تکراری زیاد میاد ولابلای اونها چندتا جدید هم وجود داره

برای مشکلم چه کاری باید انجام بدم

ازتون تشکر میکنم 

پاسخ:
با سلام و تشکر،
احتمالا مشکل به مخابرات بر میگردد. ولی شماه تلفنتون را با ذکر همین توضیحات ایمیل کنید تا در حد مقدور بررسی و پیگیری شود.
سلام علیکم.
شماره ای که مخاطبین همراه اول باید به آن پیام دهند جهت اشتراک در سرویس اشتباه است. شماره ای که بخش نظرات در جواب یکی از بزرگواران داده شده صحیح است.لطفا اصلاح بفرمایید
پاسخ:
با سلام و تشکر، اصلاح شد.
با سلام کسانی که شمارشان ۰۹۱۲ است چه طور باید اشتراک بگیره برای پیامک 
پاسخ:
در همین مطلب بطور مفصل توضیح داده شده است.
برای سهولت به جدول نگاهی بیندازید.
سلام اقای پناهیان اولا خیلی ممنونم از این امکاناتی را که گذاشتید! تا شاید ما بالاخره بفهمیم خدا از ما چی میخواد! انشاالله بفهمیم! بعد یه سوال برام پیش امده! میخواستم بگم در پیامک روز چهارشنبه یکم بهمن که برامون فرستادید! فرمودید: رنجها در زندگی ادمها بطور یکسان توزیع شده! من اینرا قبول ندارم! خداوند به اندازه  ظرفیت هر کس به او رنج داده!بطور مثال کدام یک از ما به اندازه زینب کبری سلام الله علیها رنج کشیدیم! لطفا توضیح دهید!

با سلام و خداقوت

خوشبختانه همین هفته چند روز  سخنرانی مذهبی استاد در شبکه قرآن ساعت 0930 پخش شد .

 

اما زیرنویس نشد که کی و کجا بود ؟ لطفا  جواب بدین ممنون میشم

پاسخ:
با سلام و تشکر،
مواردی که شبکه ها بدون اطلاع و هماهنگی با موسسه پخش می کنند، ما هم اطلاعی نداریم.
سلام، شماره ام را در پیام خصوصی برایتان نوشتم لطفا پیگیری کنیدکه چرا پیام ها برایم نمی آید ،دوباره هم به سامانه عدد 101 را ارسال کردم پیام آمد که سامانه برای شما فعال است اما پیام ها نمی آید واقعا  چند روز ی که پیام های استاد را دریافت نکرده ام خیلی ناراحت هستم پیام های معنوی در زندگی خودم ودوستانم بسیار تا ثیر گذار  است .
پاسخ:
با سلام و تشکر
اختلالی از طرف همراه اول ایجاد شده است که در حال پیگیری برای مرتفع کردن آن هستیم.

سلام وخسته نباشید ،چند ماه می شود که عضو سامانه پیام معنوی شده ام وپیام ها را دریافت می کردم اما تقریبا سه روز است که دیگر پیام ها برایم نمی آید می شود علتش را بگویید ،باتشکر.

پاسخ:
با سلام و تشکر
شماره تون را در پیام خصوصی بگذارید تا پیگیری شود.

باعرض سلام  و خسته نباشید

من چندین بار برای عضویت  در سامانه  پیام فرستادم اما متاسفانه هیچ پیغامی دریافت نکردم.

پاسخ:
سلا
با دقت دستورالعمل داده شده را انجام دهید.کدهای مورد نظر را اگر ایرانسلی هستید به 8282 و اگر همراه اول هستید به 201461 بفرستید.

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...