۰۲/۰۷/۰۵ چاپ ایمیل و پی دی اف

کلیپ تصویری | حرام سیاسی

شناسنامه

  • تولید: بیان معنوی
  • زمان: 04:34
رهبر معظم انقلاب: کشف حجاب، حرام سیاسی و حرام شرعی است! + تأکیدات چندین سالۀ علیرضا پناهیان بر سیاسی بودن هجمه علیه حجاب

 

 

متن:

مقام معظم رهبری، دیدار با مسئولین 15/01/1402:

«کشف حجاب حرام شرعی است، حرام سیاسی است، هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی. خیلی از کسانی کشف حجاب می‌کنند نمی‌دانند این را، بدانند، بدانند که پشت این کاری که اینها دارند می‌کنند کی‌ها هستند قطعاً نمی‌کنند. خیلی از کسانی که کشف حجاب می‌کنند توجه ندارند که کی پشت این سیاست رفع حجاب و مبارزه با حجاب است. جاسوس‌های دشمن، دستگاه‌های جاسوسی دشمن دنبال این قضیه هستند. بدانند حتماً نمی‌کنند.

«حرام سیاسی»

علیرضا پناهیان، همایش حکمت 20/4/1388:

 من صریح به شما عرض بکنم، سازمان‌های جاسوسی، کارشناسان سازمان سیا در یک جلسه‌ای اخبار محرمانه آمده بود اعلام کردند که ما انقلاب اسلامی ایران را وقتی سرنگون می‌کنیم که دو چیز بین جامعۀ ایران آزاد بشود. یکی روابط زن و مرد آزاد بشود، یکی همجنس‌بازی آزاد بشود. اگر این دوتا اتفاق افتاد ما می‌توانیم بگوییم به اصطلاح نظام اسلامی سقوط می‌کند. بعد تحلیل کرده بودند چرایش را هم گفته بودند. گفته بودند این انقلاب و نظام مبتنی است بر دین، اولین هوای نفس قوی‌ای که می‌تواند ضدّیت با دین را نشان بدهد و پایه‌های دین را سست بکند مسئلۀ رابطۀ دختر و پسر است، مسئلۀ رابطۀ زن و مرد است، و می‌دانید همجنس‌بازی.

سالروز آزادی خرمشهر، 3/3/1393:

 چرا موضوعاتی مثل حجاب توسط دشمنان ما این همه مورد حمله قرار می‌گیرد؟ چرا جریان سلطه اینقدر واهمه دارد از وجود پدیدۀ متین و انسانی و ارزشمندی مثل حجاب؟ برای اینکه می‌دانند آنها حجاب وقتی در میان یک جامعه موجب متانت رفتارها می‌شود خود به خود کمک می‌کند به جریان مقاومت. برای اینکه آنها باز هم می‌خواهند خطّ مقاومت را بشکنند، و الّا آنها غصۀ فرهنگی برای ما نمی‌خورند. آنهایی که به سادگی حمایت می‌کنند از تروریست‌هایی که با افراطی‌گری امور دینی، از طرفی ز‌ن‌ها را سر می‌برند بی‌گناه، از طرفی حمایت می‌کنند از جریان‌هایی مثل بی‌حجابی که اینها را رواج بدهند در یک جامعۀ مقاوم. برای چی؟ برای اینکه مقاومت را درهم بشکنند. اینها تجربۀ تاریخی در اندلس و جاهای دیگر دارند.

حرم حضرت معصومه(س)-ایام رحلت پیامبر(ص)، 31/6/1401:

اصل طرح هرزگی، اصلاً موضوعش فرهنگی نیست؛ موضوعش امنیتی ست، موضوعش سیاسی است. یک آقایی اندیشمند فرانسوی یک جلد کتاب به من داد من دادم آستان قدس رضوی که ترجمه کند. یک کتاب بسیار قطور به زبان فرانسه. گفت فقط مدارک و اسناد هست اینجا، تحلیل نداریم، بحث اخلاقی، علمی نیست، که فرانسه بی‌بندوباری‌ای که درش هست سیاسیون و حلقۀ «لندن، واشنگتن، تل‌آویو» برای کم‌کردن قدرت مردم فرانسه این کار را کردند، که فرانسه شاخ نشود. و الّا این جزء فرهنگ ما نیست. این است مسئله!

چرا جوان‌ها را در غرب وادار می‌کنند به بی‌بندوباری؟ به دلیل اینکه از نظر سیاسی بتوانند جامعه را اداره کنند. یک سیاستمدار برجستۀ فرانسوی توی یک کشور ثالثی، بنده و ایشان و جمعی از دیپلمات‌های خودمان یک دیداری داشتند. می‌گفت من شنیدم شما جوان‌هایتان را وادار نمی‌کنید به دانسینگ و رقاص‌خانه و نمی‌دانم مشروبات الکلی و این حرف‌ها. بعد او گفتش که پس چه‌جوری کشورتان را اداره می‌کنید؟ اگر جوان‌ها اکثراً مشغول هرزگی نباشند نمی‌گذارند سیاستمدارها کارهای خودشان را بکنند. در همۀ دنیا بی‌بندوباری ریشه‌اش سیاسی است. ایران ما هم استثنا نیست.           

 ایام فاطمیه- 17/9/1401:

 خدا برنامۀ آموزشی ما امّت ایران آخرالزمان را همین‌جوری عروسکی دارد آموزش می‌دهد. یک عروسک می‌گذارد این دستش داعشی. می‌گوید این داعشی است نگاه کن. این داعش، آن‌وقت زن به بردگی می‌گیرد؛ دیدی داعش چقدر بد است؟ کی این داعش را اداره می‌کند؟ همان آمریکا. همان آمریکا می‌آید یک شعار دیگر می‌گذارد اینجا می‌گوید: زن، زندگی، آزادی. این همان است. چه‌کارت کند دیگر؟! چه‌جوری به تو حالی کند؟!

مقام معظم رهبری: «کشف حجاب حرام شرعی است، حرام سیاسی است.»

 اصل طرح هرزگی اصلاً موضوعش فرهنگی نیست؛ موضوعش امنیتی است، موضوعش سیاسی است.

نظرات

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...