۹۲/۰۴/۱۹ چاپ ایمیل و پی دی اف

سخنرانی پناهیان در مراسم احیای علاقمندان کوهستان/رسول خدا(ص) تمام ماه رمضان را در کوه عبادت می کرد

بیان معنوی: برگزاری 30 شب احیا و مناجات در فضای معنوی کوهستان، یادآور احیا و مناجاتهای رسول خدا(ص)در غار حراء است. آیت الله جعفر سبحانی در صفحۀ 213 کتاب فروغ ابدیت می نویسد: «کوه حراء در شمال مکه قرار دارد و به فاصلۀ نیم ساعت می توان به آن صعود کرد...رسول خدا(ص)[پیش از بعثت] تمام ماه رمضان ها را در این نقطه می گذراندند»

به گزارش بیان معنوی هیئت «عهد آدینه» که تاکنون هفتاد برنامه هفتگی بر فراز تپه نورالشهداء برگزار کرده است، در ماه مبارک رمضان، هر شب برنامۀ احیا دارد. این برنامۀ احیا با عنوان «از افطار تا سحر» در طول ماه مبارک رمضان به مدت 30 شب در فضای طبیعت و پر از معنویت کوهستان و در جوار شهدای گمنام مدفون در تپه نورالشهدا(کلکچال)، همراه با پذیرایی افطار و سحری برگزار می شود.

بر اساس برنامه اعلام شده توسط عهد آدینه، پس از افطار و استراحت، برنامه احیاء هر شب از ساعت 23 آغاز می شود و برای 30 شب از سخنرانان و مداحان اهلبیت برای بخشهای مختلف مراسم دعوت شده است.

بر اساس این برنامه، سخنران اولین برنامه در ماه رمضان که مصادف با اولین شب جمعۀ ماه رمضان نیز هست، حجت الاسلام پناهیان خواهد بود. و سخنرانی بعد از مناجات و ذکر مصیبت اهلبیت(ع)، حدود ساعت 2:30 بامداد آغاز خواهد شد.

گفتنی است طی کردن مسیر پارک جمشیدیه تا تپه نورالشهداء حدود 2 ساعت به طول می انجامد. کسانی که فرصت ندارند یا مایل هستند مسیر کوتاهتری را کوهپیمایی کنند، می توانند مسیر «ایستگاه مترو تجریش» تا «ایستگاه 3 کلکچال» را از سرویسهای رایگان عهد آدینه استفاده کنند. این سرویسها از ساعت 21 تا 23 خدمت رسانی می کنند و بعد از این ساعت سرویسی وجود نخواهد داشت. (مسئول هماهنگی هیئت عهد آدینه برای استفاده از سرویس و یا تقبل هزینه های افطار و سحر 09394490850 و 09102771545)

در صورتی که تصمیم به شرکت در این برنامه دارید، حتماً اطلاعات تکمیلی را در سایت عهد آدینه(ahdeadineh.ir) ببینید.

نظرات

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...