۹۶/۱۰/۱۹ چاپ ایمیل و پی دی اف

سلام
اولا خدا قوت...
ثانیا کاش میشد تمام سخنرانی هایی رو که تک جلسه ای هستند رو جدا کنید و مهمتر از اون "تمام" بیاناتی رو که به صورت مجموعه ای اند مثل کاری که با تنها مسیر و ... کردین به صورت پک جدا کنید (که فایل دانلود کلی و پی دی اف های کلی فایلها رو هم توی همون پک قرار بدین مثل پرونده ویژه زندگی بهتر...)
واقعا برای یک موضوع کلی الکی باید سایتو بگردیم...


خواهشا دست به سایت نزنید همینطوری خیلی خوبه بی خودی خرج نکنید بزارید سایت ان شاالله درست باقی بماند


کاش می‌شد یه کازی کنید گوش دادن سخنرانی‌های آقای پناهیان با گوشی موبایل یه مقدار ساده‌تر بشه.
 
من باید برای گوش دادن سخنرانی‌های حاج آقا با موبایلم سایتتون رو مدام با موبایل چک کنم تا ببینم اگر سخنرانی جدیدی هست دانلود کنم ( که این کار هم چندان ساده نیست.)
 
اگر میشد یه اپلیکیشن اندرویدی تمیز و با کاربری آسون که سخنرانی‌های استاد اونجا قرار داده بشه و راحت بشه گوش داد درست می‌کردید.

اولین موردی رو که من فکر میکنم باید بگم اینه که سایتتون ریسپانسیو نیست و این باعث میشه توی صفحه های کوچیک مثل موبایل و تبلت خوب دیده نشه . پیشنهاد میکنم توی طراحی یک تجدید نظری بکنید. 
مورد بعدی هم کمی دسترسی ها سخته و بخش جست و جوی جای بدی قرار گرفته و پیدا کردن خودش کمی دشواره .

بنده مدرس دانشگاه هستم و سابق هم این مورد را از شما درخواست کرده بودم، کمک بزرگی به مدرسین خواهید کرد اگر متن کامل سخنرانی ها را هم در سایت بارگزاری بفرمایید. دانشگاهی که بنده در آن مشغولم حدود 200 مدرس در حوزه کتب شهید مطهری در رشته اندیشه و تربیت اسلامی دارد که متون سخنرانی حاج آقا پناهیان بسیار مفید خواهد بود، تقاضامندم متن سخنرانی های ایشان را در اختیار مخاطبین قرار دهید.

 


با توجه به اینکه بسیاری از مخاطبان سخنان استاد رو جوانها تشکیل میدن، پیشنهاد میکنم که سخنرانی های مربتط با بعضی از دغدغه های اصلی جوانان رو مثل تشویق جوانان به کسب روزی حلال، ازدواج، تلاش و پشتکار و از این قبیل سخنرانی ها رو دسته بندی کنید. ممنونم


برخی دوستان به رنگ بکگراند سایت و رنگ پرونده های ویژه ایراد گرفته بودند، خواستم بگم به نظر بنده اتفاقا مناسب هستش، فقط یکی دو تا از پرونده ها رنگ هاشون نامیزونه، مگر نه رنگ بکگراند خوبه


پیشنهاد میکنم یک بخش ویژه به نام «انسان در آیات و روایات »  به  بخش های سایت اضافه شود. از آنجاییکه یکی از شاخصه های صحبتهای حاج آقا٬ این است که ایشان موضوعات دینی را از منظر روانشناسی یا انسان شناسی بیان میکنند٬ به نظرم نگاه تازه ای میشود در این بخش ایجاد شود. البته این بخش باید به مرور زمان تکمیل شود.


اگر مکتوبات در کنار صوتهای مربوطه  قرار میگرفت خیلی بهتر بود(به دسته بندی سایت رهبری یک نگاهی بندازید )
 
ضمنا تو دسته بندی سایتتون اگه به جای کلمه ی بیانها از کلمات دیگری مثل مکتوبات یا ...استفاده کنید خیلی بهتره چون بیانها بیشتر ذهن ر متوجه سخنرانی ها و صوتها میکنه و بیننده ی سایت ر دچار اشتباه میکنه...

قابلیت سرچ براساس

سال سخنرانی

موضوع سخنرانی

مخاطب

و .....

بگذارید خیلی ضروری هست


مطالب سایت شما خیلی خوبه اما کاش به زبان های دیگه هم ترجمه می شد 
حداقل مهم تر هاش رو ترجمه کنید.
خیلی خوب میشه اگه نرم افزار اندروید رو هم بسازید.


اگه این کارا رو بتونید انجام بدید خیلی عالی میشه .
1- متن کامل + صوت کامل بیانات استاد رو بذارید( گزیده خیلی خوبه ولی حتما نیازه که متن کاملش هم در کنار گزیده باشه) این رو خیلی خیلی نیاز دارم
2- دسته بندی ها رو دقیق تر کنید و اگه میشه توی کانال قابلیت دانلود pdf متن سخنرانی علاوه بر صوتش هم باشه


سلام علیکم خدا قوت 
اگه میشه فایل های صوتی رو که میزارید همون موقع کنارش فایل تصویریش رو هم بزارید 
ممنون


چندین بار به سایت سر زدم برای دانلود سخنرانی ها و سلسله سخنرانی های استاد. تا حدودی با سایت کار کردم و به نظرم میاد سایت هیچ مشکلی نداره و نیازی به تغییر یا خدایه نکرده (!) D: بازنویسی سایت، نیست. ما که راضی بودیم و کارمون رو راه انداخته، اگر میخواید سایت رو ساده تر کنید، که افرادی که خیلی با تکنولوزی آشنا نیستند بتونند با سایت کار کنند، پیشنهاد میکنم همین زمان رو بزارید روی ساخت یک اپلیکیشن اندرویدی برای سایت.


در خصوص مطلبی که گذاشتید، می توان در باب قالب های اجرایی و رسانه ای محتواهایتان راههای نوینی ارایه دهید . مثلا در خصوص بیانات آقای پناهیان بروید و موشن گرافیکی کار کنید و یا چارت درختی جامعی درست کنید و هر موضوع را با پستر های مناسب پوشش دهید .


سلام...انشاءالله زحمات شما مورد قبول حضرت ولی عصر (عج) واقع بشه....سایت بیان معنوی از لحاظ ساختاری اجمالا مورد قبوله ولی مهم ترین کاستی و اساسی ترین مشکل که بنده تو این سایت حس میکنم ذکر نکردن منابع اسنادی است که استاد استفاده میکنند. وقتی منابع ذکر بشوند میشه که گفتمان استاد رو گسترش داد و تبلیغ کرد...همه وقت پژوهش و جستجو در روایات رو ندارن....مهم تر از قالب سایت اسناد داخل سایت هستند ومتاسفانه ناقص هست...این کار خیلی مشکل هست ولی ضرورت این کار خیلی بالاست میطلبه یک تیمی این مهم رو بعهده بگیرند.

واین که سعی کنید فایل تصویری سخنرانی ها رو هم حتما بزارید مثلا فایل تصویری سخنرانی های دهه های محرم حتما بگذارید...قطعا اثر تصویری از صوتی بالاتره واقعا حیفه که از جاذبه های تصویری استفاده نشه.

سلام و خسته نباشید 
1. من در خیلی از سایت ها دنبال اینکه چه طور یک سایت جذاب تر به نظر می آید بودم تا اینکه یک وجه تقریبا مشترک در بسیاری از آنها مشاهده کردم و به این نتیجه رسیدم که بیشتر از عکس ها در صفحات اول و سایر صفحات خودشون استفاده می کنند و از میان عکس ها هم عکس ها دسته جمعی و عکس هایی که در فضاهای دسته جمعی گرفته میشود و یا مکان های عمومی و به قولی عکس های باز استفاده میشود.
2. در صفحه خانه سایت متن زیاد به کار رفته است


سلام خسته نباشید

یکی از پیشنهاد های بنده اینه که یه قسمت جدیدی بیارین تو سایت که اختصاص به رهبر باشه.....مثلا خط حزب الله و بیانات رهبر وصوت و کلیپ های کوتاهی که میزارن تو سایت رهبر رو شما هم تو یه قسمت مشخص شده بزارین...

 

نظرات

حاج اقا خیلی دوستون دارم...یه حاج اقای مدرن تبلت به دست که حرفهای جدید وقشنگ هم میزنه...

خداخیرتون بده که هروقت از زندگی ناامید شدم با شنیدن سخنرانی هاتون پر از نشاط وشور زندگی شدم وپاهایی که از شدت زمین خوردگی زخم شده بودن دوباره از روی زمین پاشدن وایستادن واسه تلاش ودویدن به سوی خدا...

۰۸ دی ۹۸ ، ۱۳:۵۵ فقط حیدر(ع) امیرالمومنین است

سلام لطفا پی دی اف کتاب های فروشگاه رو قرار بدید که راحت تر و با قیمت مناسب تری خرید کنیم

سلام به همه، مراحلی که برای همکاری با شماست رو، که شامل چند پیج و فرم بودش رو طی میکردم، متاسفانه نهایاً نتونستم در مرحله پایانی کار (و ارسال رمز که برای چک کردن اینکه هم اکنون کاربر یک انسان است یا ربات....) اطلاعاتمو ارسال کنم ، دلیلش شاید دکمه ارسال نهایی یا شاید هم اون تست همیشگی امنیتی سایتهاست که گفتم در پرانتز، نمیدونم بهرحال لطفاً چک کنید ... ممنونم از همه زحمات خالصانه تون.

سلام. دسته بندی سایت رو بهتر کنید. طوری که هر موضوعی رو که سرچ می کنیم قشنگ دسته بندیش بیاد بالا. مثل تنها مسیر. راستی قسمت دوم تنها مسیر تو سایت فکر میکنم تنها ۷ جلسه ش گذاشته شده. ولی تو یه اپلیکیشنی دیدم که از قسمت دومش جلسات بیشتری رو گذاشته بود، دتا سال ۹۶ و ۹۷ رو هم اضافه کرده بود.

سلام علیکم. 
ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شما . 
عید سعید فطر بر تمام مجموعه بیان معنوی مبارک باشه ان شاالله.
لطفا سیر مطالعاتی سایت را به روز کنید .همچنین آدرس نمایندگی شهر را .به عنوان مثال من ساکن یاسوجم اما آدرسی که در سایت هست متاسفانه تغییر کرده .
سلام

متاسفانه به دلیل مشکلاتی که برای موتور جستجوی غزال و سلام پیش اومده، بخش جستجوی بلاگ هم مختل شده و علی الظاهر دوستان پشتیبانی قصد ندارند حالا حالاها درستش کنند!
اکیدا پیشنهاد میکنم به جای سرمایه گذاری (نه فقط مالی) بر روی پلتفرمی که محدودیت های خاص خودش رو داره، به سمت مدیریت محتوایی با قدرت بیشتر و قدرت مانور غیرقابل وصف همچون وردپرس و یا جوملا و دروپال کوچ کنید.
الحمدلله با تجاربی که در این باره داشتم میتونم همکاری‌هایی هم در این زمینه با شما داشته باشم
سلام.خیلی خوب میشد اگه علاوه بر گذاشتن فایل صوتی سلسله سخنرانی ها فایل تصویری رو هم در سایت قرار میدادین.بنظرم حتما این کارو بکنید. و اینکه بشه سلسله سخنرانی ها رو یک جا بایک لینک دانلود کرد نه تک تک.
با سلام خسته نباشید ممنون از فایلای جذابتون فقط کاری کنید واس یه موضع بتونیم یک جا دانلودش کنیم با فایلاش برای یه موضع باید کلی سایت رو بگردیم ادم خسته میشه و شاید نتونه چند جلسه رو هم پیدا کنه نمیشه از نظرات استاد فیض برد
پیشاپیش ممنون از پیگیریتون
۱۱ آذر ۹۷ ، ۲۳:۲۷ وحید جعفری
باسلام در ایام اربعین من بایک جوان عراقی آشنا شدم دنبال کلیپ های عربی حاج اقا پناهیان گشتم ولی چیزی پیدا نکردم لطفا کلیپ های زیر نویس عربی در سایت قرار دهید
پاسخ:
سلام و تشکر
به سایت عربی مراجعه کنید:

http://arabic.bayanmanavi.ir.domains.blog.ir/
سلام خدا قوت . طبق سخنان حاج آقا ما از کجا باید بفهمیم که در چی استعداد داریم ؟
عزیزانی که به هر حال مخاطب این سایت و مطالب آن هستند، ممکن است احساس نیاز نکنند به این که ظاهر سایت تغییر کند یا به اصطلاح خوشگل تر شود. ولی لطفا توجه داشته باشید که ما قرار نیست یک عده محدودی باشیم و دورهم بنشینیم و فیض ببریم، بلکه هدف متعالی تر این است که این فیض را به همه بشریت برسانیم. پس باید جذابیت بصری ، هنری و زیبایی ایجاد کنیم که آدم های بیشتری حتی به بهانه یک زیبایی جذب شوند.

یادم هست در اربعین سال 93 یکی از عزیزانی که در کاروان همراه ما بود خیلی عصبانی بود از شلوغی مسیر و موکب ها و می گفت سال های قبل خیلی بهتر بود که خلوت بود و ما راحت تر بودیم. این دوست عزیزم توجه نداشت به این که بحث راحتی ما و خوب تر بودن برای ما نیست! یک رسالتی داریم که باید جهانی کنیم.

بر همین اساس من توصیه می کنم دوستان توجه کنند به این که برای ما اگر این مطالب در قالبی از این هم ساده تر ارائه شود، بالاخره می آییم و پیدا می کنیم، ولی اگر قرار باشد این صدا به مخاطبان بیشتری برسد، باید حتماً از نظر ظاهری به روز رسانی شود. قالب ارائه مطلب از محتوا اگر مهم تر نباشد، کم اهمیت تر نیست. یک دوست عزیزی هم به بحث هزینه کردن بی خودی اشاره کرده بودند. من شخصاً حاضرم هزینه های به روز رسانی قالب و ظاهر سایت جدید را تقبل کنم و اطمینان دارم بسیاری دوستان دیگر هم هستند که در این زمینه کمک می کنند.

بد نیست یک تجربه ای رو هم اشاره کنم برای استفاده سایر دوستان. اخیراً من در اینترنت بانکم یک پرداخت منظم تنظیم کردم که هفته ای 10 هزار تومان ناچیز به حساب موسسه برای نشر این معارف کمک شود، بدانید و آگاه باشید که به خدا قسم پس از آن احساس می کنم خودم خیلی بیشتر از آنچه قبلاً از ماجرا درک می کردم نصیبم می شود. اصلاً این هزینه کردن یک اثر ویژه ای دارد که قابل توصیف نیست. 
۲۸ دی ۹۶ ، ۰۸:۲۲ مجید علیپور مقدم
سلام 
بنده حقیر مدرس حوزه ام
در مورد طراحی سایت..........تأکیدم بر دو چیز است
1- پیشرفته کردن و حرفه ای تر کردن جستوجو است 
2- کار کردن بر روی اصل قضیه یعنی مطالب و بیانات استاد
توضیح:
چون پایه و محور و انگیزه طراحی سایت استفاده از بیانات استاد بزرگوار می باشد پس اولین دقدقه مخاطب پیدا کردن آن مطلبی است که نیاز او و ضرورت اوست ، چنین کسی اصلا کاری ندارد که رنگ سایت چی بود یا چقدر خوشگل بود و... فقط یک چیز برایش مهم است «مطلب» 
پس خوب است روی همین کار شود «« مطلب»» 
مطالب و بیانات استاد مثل شیر می ماند و اما این هنر شماست که از آن کره و ماست و پنیر و بستنی و.. درست کنید(که کردید ):
کلیپ
عکس نوشته
جملات کلیدی
پیاده کردن کل متن 
پیدا کردن جملات پر بازدید و شناخت نیاز مخاطب و انتقال آن به استاد

و....

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...