۹۶/۰۲/۲۸ چاپ ایمیل و پی دی اف

کلیپ تصویری | چرا فقط تبلیغ چهره به چهره؟/ حضرت زهرا(س) الگوی تبلیغ چهره به چهره تا روز آخر...

 


دریافت (کیفیت پایین)

متن کلیپ:

همان کاری که حضرت زهرا(س) انجام دادند، شب و روز درِ خانۀ این و آن را می‌زدند و باهاشون گفتگو می‌کردند هیچ‌کس جواب او را نداد امّا خسته نشدند و تا چهل روز این فعالیت را ادامه دادند، ما باید همین‌جور به گفتگوی با مردم بپردازیم.

چرا عرض می‌کردم تبلیغ چهره به چهره یک وظیفه است و یک روش بسیار مؤثر است؟ بالاخره به دلیل حفظ برخی مصالح نمی‌شود همۀ حرف‌ها را تو رسانه‌های رسمی زد. از آن‌طرف فضاهای غیر رسمی و رسانه‌های اینترنتی هم اینقدر پر از مطالب گوناگون، دروغ و راست و بزرگنمایی‌ها و کوچک‌نمایی‌ها هست که آخر سر راه‌حلّ‌ آنچه که در فضای مجازی منتشر می‌شود باز در گفتگوی چهره به چهره است. ضمن اینکه شما نیروهای جوان، صادق و منطقی‌ای هستید که بالاخره تأثیر نفس و تأثیر اراده و عزم شما و منطق شما بر مخاطب بیش از فضای مجازی خواهد بود.

از آن‌طرف پیش‌بینی می‌شد که موتور تخریبی تبلیغاتی دولت موجود موتور فعالی باشد، فضای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری فضای مناسبی برای بیان همۀ حقایق نیست و اتفاقاً فضای مناسبی شده برای تخریب و توهین. اساساً مگر ما تو مناظره‌ها رفتیم ببینیم کی بیشتر تکه می‌تواند بیندازد تا بیشتر رأی بیاورد؟ کی بیشتر می‌تواند توهین کند تا همه بخندند به تمسخر دیگری تا بیشتر رأی بیاورد؟ ما می‌خواهیم توان مدیریت افراد و بهتر بودن برنامه‌هایشان را تشخیص بدهیم. جبرانش در گفتگوی چهره به چهره است.

تو همین تهران چند میلیون نفر هستند که نمی‌توانند شبکه‌های مجازی‌ای که حرف‌های حقیقی را منتشر می‌کنند بهش دسترسی پیدا کنند؟ اصلاً نباید امیدی داشت به شبکه‌های مجازی و اصلاً نباید امیدی به رسانه داشت که وقتش هم دیگر گذشته و پایان یافته.

ما اهتمام‌مان باید بر گفتگوی چهره به چهره باشد. در این گفتگوی چهره به چهره به چه مطالبی باید بپردازیم؟ شما دسترسی دارید به مطالبی که در جاهای معتبر تهیه شده، هم در مقام رفع شبهه، هم در مقام ارائۀ برنامه و هم در مقام نقد وضع موجود. اصلاً نباید امیدی داشت به شبکه‌های مجازی. ما باید همین‌جور به گفتگوی با مردم بپردازیم.

نظرات

۱۹ تیر ۹۷ ، ۰۱:۱۵ امیر حسین
سلام
خداقوت
این کلیپ لینک دانلود برای چی ندارد؟

پاسخ:
با سلام و تشکر
اضافه شد.
فعلا کیفیت بهتری موجود نیست.

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...