۹۵/۰۲/۲۱ چاپ ایمیل و پی دی اف

مقایسۀ کلیپ تقطیع شده از استاد پناهیان با کلیپ اصلی!/ مژدۀ ظهور خمینی به رسول خدا(ص)+ حدیث معتبر+ متن و صوت سخن امام خمینی(ره)

کلیپ 9 ثانیهای که با تقطیع مغرضانه ساخته شده است. در ادامه ابتدا کلیپ تقطیعشده و سپس کلیپ اصلی که چندین ماه قبل(دی ماه 94) منتشر شده بود را میبینید:

 

متن کلیپ تقطیع شده:

شب میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) خدا در جشن تولد پیغمبر(ص) مژدۀ ظهور خمینی را داده است!

متن کلیپ اصلی:

همیشه وقتی هفده ربیع‌الاول می‌شود، یک داستانی یادم می‌افتد که به شما عرض کنم. این مربوط به سخنان حضرت امام(ره) است که خودم هم شنیده‌ام و بعداً متنش را هم- برای دقت بیشتر- خوانده‌ام و الآن می‌خواهم نقل به مضمون کنم. وقتی که این صحبت را در تلویزیون از حضرت امام(ره) شنیدم، یک نوجوان بودم، یک‌دفعه‌‌ای جا خوردم! اصلاً همان لحظه برایم ثبت تاریخی شد و در یونسکوی ذهنم قرار گرفت؛ مثل میراث فرهنگی شد و دیگر هیچ‌کسی نمی‌تواند این خانه را-در ذهنم- خراب کند. یک‌دفعه‌‌ای-با تعجب-گفتم: «امام چه گفت؟!» فرمود: «اینکه در شبِ میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص)...

[  امام خمینی: این است که در ولادت حضرت رسول(ص) قضایایی واقع شده است، قضایای نادری به حسب  روایات شیعه و اهل سنت وارد شده است که این قضایا باید بررسی بشود که چی است. از جمله قضیۀ شکست خوردن طاق کسری و فروریختن چهارده کنگره از آن قصر. اینکه چهارده کنگره از کنگره‌های قصر ظلم خراب شد، به نظر شما نمی‌آید یعنی در قرن چهاردهم این کار می‌شود؟ یا چهارده قرن بعد از این کار می‌شود؟ به نظر شاید بیاید این، محتمل هست که این بنای ظلم شاهنشاهی بعد از چهارده قرن از بین می‌رود و به حمدالله رفت از بین. (صحیفۀ امام، ج19، ص 432 و 435)  ]

 چهارده کنگره از کاخ کسری فرو ریخت شاید...» حضرت امام(ره) خیلی از صحبت‌‌های عرفانی‌شان را با یک «شاید» بیان می‌کردند، ولی خدا و اهلش می‌دانند که این «شاید‌های امام» یعنی چه؟ ایشان فرمود: «اینکه چهارده کنگرۀ کاخ کسری در شب میلاد پیغمبر اکرم(ص) فرو ریخت شاید معنایش این باشد که رسول من! بعد از چهارده قرن، دین تو در این مملکت حاکم خواهد شد»

همان‌جا این به ذهنم آمد که در شب میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) خدا در جشن تولد پیغمبر(ص) مژدۀ ظهور خمینی را داده است! ما طی ده‌ها سال آینده متوجه می‌شویم «امام کی بود؟»

الآن داریم کم‌کم متوجه می‌شویم چرا امام(ره) می‌فرمود: «ملت‌های منطقه به ما خواهند پیوست!» ایشان تعابیری شبیه به این داشتند. آن زمان که ما این حرف‌ها را می‌شنیدیم، نوجوان بودیم و می‌گفتیم: ملت‌های منطقه که الآن دارند ما را می‌کُشند. امام! شما کجا را دارید می‌فرمایید؟!

ایشان می‌فرمود: «مخصوصاً ملت ایران و عراق» و ما می‌گفتیم: «اتفاقاً ملت عراق که الان دارند با ما می‌جنگند!» ولی الآن در اربعین می‌بینیم که حرف‌های امام(ره) درست در آمد(اگر [در] جنگ عراق پیش ببرد ایران و عراق را، جنگش را، به نفع خودش شکست بدهد عراق را، عراق به ایران متصل مىشود، یعنى، ملت عراق، ملت مظلوم عراق از زیر چنگال این حزب ستمگر، خودش را اخراج مى‏کند و متصلمى‏کند به ملت ایران و یک حکومتى خودش تأسیس مى‏کند موافق میل خودش، اسلامى. و اگر ایران و عراق به هم پیوند پیدا کنند و اتصال پیدا کنند، سایر این کشورهاى کوچولویى که در منطقه هست، آنها هم به اینها مى‏پیوندند؛ صحیفۀ امام/16/352)

امام(ره) خیلی فوق‌العاده بود. امام(ره) برای ما شاگرد مکتب پیغمبر اکرم(ص) است. ولی آدم برود پیش شاگرد این مکتب، تا شخص نازنین و باعظمت رسول خدا(ص) را بشناسد. ان‌شاءالله ما قدر این انقلاب را بدانیم که بنا بر تحلیلِ عرفانی حضرت امام(ره) خبر تولد این انقلاب در شب تولد پیغمبر اکرم(ص) -با حرکت نمادین فروریختن چهارده کنگرۀ کاخ کسری- به جهانیان اعلام شده است، ان‌شاءالله ما لایق این انقلاب باشیم، لایق این مژده باشیم و این مژده را حفظ کنیم.

متن حدیث معتبر از امام صادق(ع)

1- امام صادق(ع) فرمودند: در صبح روزی که رسول خدا(ص) به دنیا آمدند، تمام بتها سرنگون شدند و همچنین در آن شب، ایوان کسری لرزید و 14 ستون از آن فرو ریخت. عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ الصَّادِقِ ع : فَلَمَّا وُلِدَ رَسُولُ اللَّهِ ص ... وَ أَصْبَحَتِ الْأَصْنَامُ کُلُّهَا صَبِیحَةَ وُلِدَ النَّبِیُّ ص لَیْسَ مِنْهَا صَنَمٌ إِلَّا وَ هُوَ مُنْکَبٌّ عَلَى وَجْهِهِ وَ ارْتَجَسَ فِی تِلْکَ اللَّیْلَةِ إِیوَانُ کِسْرَى وَ سَقَطَتْ مِنْهُ أَرْبَعَ عَشْرَةَ شُرْفَةً (امالی صدوق، ص285)

2- در شبی که رسول خدا(ص) در آن به دنیا آمدند، ایوان کسری لرزید و 14 ستون از آن فرو ریخت و آتشکده فارس که از هزار سال فروزان بود خاموش گردید؛  لَمَّا کَانَتِ اللَّیْلَةُ الَّتِی وُلِد فِیهَا رَسُولُ اللَّهِ ص ارْتَجَسَ إِیوَانُ کِسْرَى وَ سَقَطَتْ مِنْهُ أَرْبَعَ عَشْرَةَ شُرْفَةً وَ خَمَدَتْ نَارُ فَارِسَ وَ لَمْ تَخْمُدْ قَبْلَ ذَلِکَ أَلْفَ سَنَة (کمال الدین و تمام النعمة، ج‏1، ص192)

3- این حدیث غیر از کتب شیعه، در منابع اهل سنت نیز با همین عبارات آمده است. از جمله (تاریخ طبری، ج2، ص166) و (التفسیر الکبیر فخر رازی ج25، ص70) و (الاعتقاد للبیهقی، ج1،ص257)

متن سخنان امام خمینی(ره)

امام خمینی: این است که در ولادت حضرت رسول(ص) قضایایی واقع شده است، قضایای نادری به حسب  روایات شیعه و اهل سنت وارد شده است که این قضایا باید بررسی بشود که چی است. از جمله قضیۀ شکست خوردن طاق کسری و فروریختن چهارده کنگره از آن قصر. اینکه چهارده کنگره از کنگره‌های قصر ظلم خراب شد، به نظر شما نمی‌آید یعنی در قرن چهاردهم این کار می‌شود؟ یا چهارده قرن بعد از این کار می‌شود؟ به نظر شاید بیاید این، محتمل هست که این بنای ظلم شاهنشاهی بعد از چهارده قرن از بین می‌رود و به حمدالله رفت از بین.

(صحیفۀ امام، ج19، ص 432 و 435 - سخنرانى در جمع مسئولان نظام و اقشار مختلف مردم - زمان: صبح 9 آذر 1364 - موضوع: بازتاب و تأثیر ولادت حضرت رسول (ص) در جهان. - مناسبت: میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)- هفته بسیج. )

صوت سخنان امام در کلیپ فوق آمده است.

 


اخبار مرتبط:

کلیپ تصویری | مژدۀ ظهور خمینی به رسول خدا(ص)

نظرات

شاید شما از این قضیه ناراحت باشید ولی من زیاد هم ناراحت نیستم.
چون این حرکات اخیر نشانه ی محبوبیت هر چه بیشتر استاد و آخرین تکاپو و نفس های کفار رو نشان میدهد و از طرفی هم مردم بعد از مدتی نسبت به این افرادی که این کلیپ ها رو میسازند و منتشر میکنند بی اعتماد میشوند.
متاسفم برای افرادی که جز تخریب شخصیت های مهم و مورد اعتماد قشر مذهبی و انقلابی برای اجرای نقشه های خبیثانه خودشون راه دیگه ایی را ندارند.موتو بغیظکم

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...