۹۴/۰۳/۱۸ چاپ ایمیل و پی دی اف
نماینده انصارالله یمن:

سربازان انصارالله خود را فرزندان امام خمینی(ره) می دانند

نماینده انصارالله یمن گفت: حضرت امام (ره) امید مستضعفین عالم را زنده کردند و جهاد مردم یمن از برکات امام راحل بود؛ ایشان بودند که آمریکا را شیطان بزرگ و اسراییل را غده سرطانی نامیدند و انصاراللهی ها فرزندان و پسران امام هستند.

به گزارش بیان معنوی به نقل از خبرگزاری «حوزه»، سید شرف الدین نماینده انصارالله یمن امروز در همایش اساتید سطوح عالی حوزه در حمایت از مردم یمن در مدرسه عالی درالشفا، گفت: همه ما مسلمانان یک پیکر واحد هستیم و باید از هم حمایت کنیم و حمایت ملت ایران نشانگر شرافت این مردم و رهبر این مردم است.

وی افزود: امام خمینی(ره) بنیانگذار عزت اسلامی بود و ایشان هدیه خداوند به این زمینه بود و امید مستضعفین عالم را زنده کردند و جهاد مردم یمن از برکات امام راحل بود؛ ایشان بودند که آمریکا را شیطان بزرگ و اسراییل را غده سرطانی نامیدند و انصاراللهی ها فرزندان و پسران امام هستند.

سید شرف الدین بیان کرد: شهید حسین بدرالدین حوثی مردی بزرگ بود که انصارالله را بنیان گذاشت و مسیر قرآنی خود را با تجمیع مردم یمن بر حول محور قرآن ادامه داد و در این مسیر از امام راحل نیز تاثیرات عظیمی گذاشت؛ در این مسیر مردمی از جمیع مذاهب نیز کمک گرفت و با منطق دینی صحیح مسیر و فرهنگ قرآنی را دنبال کرد.

نماینده انصارالله یمن اظهارکرد: ایشان همیشه از مواضع امام راحل حمایت کردند و در مقابل مستکبرین، این مسیر را دنبال کرد و آن را مسیر و راه و فرهنگ قرآن می دانست؛ دلایل و آیات بسیاری برای ایجاد این حرکت و مقابله با مستکبران با قوت ایمان و باور به خداوند وجود دارد.

وی گفت: قرآن به ما می گوید که باید با آمریکا و اسرائیل دشمن باشیم؛ این مساله را مردم یمن به خوبی حس کردند و در مقابل زیاده خواهی های آمریکا ایستادند و اگر مشکلی با عبدربه منصور الهادی داشتند به همین دلیل بود؛ سید حسین بدرالدین و عبدالمالک همگی با تفکر وهابی مخالف بودند و آن را دسیسه ای علیه اسلام می دانستند و آن را مسیری غیر قرآنی می دانستند؛ این کاری که آنها کردند قطعا با شکست آنها همراه خواهد بود چون بر خلاف مشی قرآنی است.

نماینده انصارالله افزود: امروز جنود حوثی و مردم مظلوم یمن با تمام تلاش در مقابل توطئه های شما ایستاده اند و قطعا می توانند در عمق سعودی هم نفوذ کنند و آنها را شکست دهند؛ امروز آیت الله العظمی خامنه ای رهبر مسلمین است و در مقابل دنیای ظلم و کفر و ارتجاع ایستاده است و بزرگ مردی است که در مقابل این همه دشمن در کنار مردم مظلوم یمن ایستاده است.

سید شرف الدین بیان کرد: ملت شریف ایران تنها ملتی هستند که با تمام قدرت و با اینکه زیر فشارهای ناجوانمردانه دشمنان هستند، ولی با شرفی که دارند در کنار ملت یمن ایستاده اند و هیچ گاه از مسیر نورانی خود خارج نشده اند.

نظرات

هفته پیش برای کاری جایی رفته بودم که شروع کردند به اینکه ایران که با عرب ها فقط ارتباط دارد و آن هم نه پولدارهایش بلکه ... و نام عراق و سوریه و یمن را بردند. من هم خیلی ناراحت (عصبانی) شدم آن قدر که اگر حرفی می زدم با لحن خوبی نبود اما خودم را کنترل کردم و گفتم: آنها دارند از ما دفاع می کنند و شاید یک جمله دیگر...
یک دفعه سکوتی در آن جمع سه نفره حاکم شد که تعجب کردم.
وقتی آن فرد می رفت گفت: آره! اگر آنها با داعشی ها نجنگند داعش به ایران می آید.
به گفته استاد پناهیان عزیز در اعتکاف 94 باید همه را به واقع بینی دعوت کرد و گفت ما به فکر منافع خودمان هستیم.

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...