۹۴/۰۲/۲۱ چاپ ایمیل و پی دی اف
کلیپ‌های شما:

آل سعود همان آل یهود

شناسنامه:

مدت: 6 دقیقه |دریافت با کیفیت: [پایین(877KB) | متوسط(2.88MB) | خوب(4.3MB)]

دوران حیات صهیونیزم با این جنایت‌های اخیر به پایان رسیده. ما تمام گرفتاری‌های لبنان و شام، عراق و بحرین و یمن را زیر سر همین صهیونیست‌ها و یهودیان اسلام‌ستیز می‌دانیم. ما گرفتاری‌های مردم اروپا و مردم آمریکا را زیر سر ثروتمندان یهود، صهیونیست‌های خبیث می‌دانیم. ما وقتی منطقه را از زیر ستم یهود خبیث اسلام‌ستیز نجات بدهیم سپس مردم آمریکا و مردم اروپا را هم از ستم صهیونیست‌ها نجات خواهیم داد. مردمی که هر چه پای صندوق‌های رأی دروغین دموکراسی می‌روند باز سردمداران‌شان صهیونیست‌ از آب درمی‌آیند. مردم اروپایی که بیش از مردم دیگر جهان تحت ستم صهیونیست‌ها هستند، راه چاره و راه گریزی ندارند. تمام سیاستمداران اروپا و آمریکا جیره‌خورها و سربازان بی‌جیره و مواجب صهیونیزم بین‌الملل هستند.

 مردم آمریکا همان‌قدر گرفتار صهیونیزم هستند که مردم اروپا، مردم فرانسه و وای از آن زمانی که مردم در همۀ جهان بفهمند ریشۀ مشکلات‌شان کجاست. و اخیراً برای ما گمانه‌زنی‌ها به اثبات رسیده است و شکی باقی نمانده است که آل سعود همان آل یهود هستند و اذناب صهیونیست خبیث هستند.

بیش از یکصد سال است که مسلمانان جهان آل یهود یعنی همین آل سعود را مانند خاری در چشم و تیغی در گلو و دشنه‌ای در پهلو دارند تحمل می‌کنند! مردم یمن! این امّ الفساد منطقه را از راه بردارید، تمام تکفیری‌ها نابود خواهند شد! مردم یمن! این دشنۀ فرو رفته به قلب جهان اسلام یعنی آل سعود را از پهلوی جهان اسلام بیرون بکشید! بگذارید سر بریده‌های شام و عراق، بگذارید مؤمنان منطقه احساس خلاصی کنند! مردم یمن! چشم‌های ما مردم ایران، دل‌های ما مردم ایران، پشت سر انقلاب شما و قیام شماست و یقین داریم شما تا آزادی فتح مکه و مدینه از پای نخواهید نشست!

 آل سعود اگر ذره‌ای عقل و تدبیر داشتند باید می‌آمدند به ایران اسلامی به مؤمنین عراق، به مظلومین شام التماس می‌کردند، عذرخواهی می‌کردند از این همه جنایت، تا کمی به بقای خود بیندیشند و تداوم ببخشند. اما ذره‌ای عقل و تدبیر دیگر باقی نمانده و این ارادۀ خداوند متعال بوده است که موجب شده است به دست دشمنان گور دشمنان کنده بشود!

مردم یمن، ما در طول سی و پنج سال انقلابمان هیچ‌وقت به اندازۀ امروز خوشنود از انقلاب شما نبوده‌ایم! هیچ‌گاه از ثمرات خون شهدایمان مانند امروز خوشنود نبوده‌ایم که قیام شما را می‌بینیم. قیام شمایی که اگر امام ما روزی فرمودند حج بی‌برائت، بی مرگ بر آمریکا و مرگ بر شوروی قبول نیست، امروز رهبران شما می‌گویند نماز بدون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نماز مقبول نیست!

بعضی از یاوه‌سرایان نگویند چرا ایران به حمایت از مردم منطقه اقدام می‌کند! این مردم لبنان، مردم شام، مؤمنین عراق، مؤمنین بحرین و مؤمنین تمام بلاد اسلامی و اخیراً مردم یمن هستند که به ایران اسلامی کمک می‌کنند! به ما عزّت می‌دهند! به ما قدرت می‌دهند! ما از شما مردم یمن که بر ما منّت دارید حقّ ما را در جهان ثابت کردید تشکر می‌کنیم!

 

* انتشار کلیپهای صوتی تولیدی توسط کاربران بیان معنوی، بر اساس سیاست سایت در راستای توجه به نقش فعال کاربران در رشد معنویت و ایجاد هم‌افزایی از طریق سایت بیان معنوی می‌باشد. لذا انتشار کلیپ‌های رسیده به منزلۀ تایید کیفیت هنری کلیپ تولید شده نیست. بازخوردهای کاربران می‌تواند تا حدی به ارزیابی و بهبود کلیپ‌های ساخته شده کمک کند.

** برخی نکات و راهنمایی‌ها در تهیۀ کلیپ‌های صوتی و تصویری را می توانید در اینجا ببینید.

نظرات

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...