۹۴/۰۲/۱۸ چاپ ایمیل و پی دی اف
در پایان تظاهرات سراسری حمایت از مردم یمن بعد از نماز جمعه تهران

صوت | سخنرانی کوتاه و بسیار مهم استاد پناهیان در خصوص مردم یمن

شناسنامه

معرفی بحث:

  امروز مشخص شده است ظلم‌هایی که بر مردم جهان در آمریکا، اروپا و منطقۀ ما اتفاق می‌افتد به وسیلۀ یهود اسلام‌ستیز یا همان صهیونیسم انجام می‌شود. جنایاتی که علیه مسلمانان منطقه در قرن اخیر هم واقع شده، خارج از این قاعده نیست. امروز معلوم شده آل سعود که بر مکه و مدینه مسلط است همان یهود اسلام‌ستیز است. حجت الاسلام پناهیان با اشاره به نقش صهیونیسم و آل سعود در جنایات منطقه و اثر مقاومت مردم یمن به تجلیل و تحسین مقاومت مردم یمن می‌پردازد و مقاومت آنها را دارای آثار مثبت و برکات متعدد برای مردم منطقه و جبهۀ مقاومت علیه استکبار معرفی می‌کند. ایشان با توجه به ایمان خالص و روحیۀ حماسی و سلحشور مردم یمن ابراز امیدواری می‌کند به زودی قیام مردم یمن به پیروزی برسد و مکه و مدینه از دست یهود اسلام‌ستیز آزاد شود و منطقه از ستم آمریکا و صهیونیسم رهایی پیدا کند.

 

مدت: 21 دقیقه |دریافت با کیفیت: [پایین(2.81MB) | متوسط(9.9MB)

فهرست:

  • رفتار مهربانانه و کریمانۀ پیامبر اکرم(ص) با یهود مدینه قبل از خیانت آنان
  • کشتار و ظلم مسلمانان منطقه به وسیلۀ یهود اسلام‌ستیز در 100 سال اخیر
  • صهیونیسم، منشأ تمام ظلم‌ها و گرفتاری‌های مردم جهان
  • آل سعود همان آل یهود است
  • مردم یمن، آزادکنندۀ مکه و مدینه
  • کشتن مردم یمن، مقدمۀ نابودی آل سعود
  • مقدمه‌سازی تکفیری‌ها برای سفیانی و مقدمه‌سازی مردم یمن برای یمانی
  • امتیازات مردم یمن؛ ایمان خالص، سلحشوری و نداشتن سیاستمداران سازشکار
  • ای مردم یمن! ام الفساد را از سر راه بردارید
  • برکات انقلاب یمن و آثار مظلومیت آنان
  • رهایی مردم منطقه از ستم آمریکا با نابودی آل سعود
  • تشکر از مردم یمن به خاطر حفظ پرچم مقاومت

نظرات

با سلام و خداقوت.
در ذکر اسامی ائمه اطهار علیهم السلام به گذاشتن علامت اختصاری (ع)،(ص)و ... اکتفا میشود.
در حالی که شما بهتر مطلعید که استفاده از عبارات کامل به جای علامت های اختصاری باعث برکت کار است و دعای فرشتگان الهی برای شما را به دنبال دارد و این فکر که این کار باعث صرفه جویی در وقت و نوشتن سریعتر مطالب میشود درست نیست.

با تشکر زیاد و خدا قوت لطفا این دو سوال را هم پاسخ بدهید که آیا مردم یمن شیعه 12 امامی هستند؟ 2 _ اینکه حضرت پس از ظهور بین رکن و مقام با یارانشان بیعت میکنند به همین معنی نیست که باید حرمین شریفین قبلش بدسه مجاهدینی آزاد شده باشه تا امکان چنین گردهم آیی ای وجود داشته باشه؟
با تشکر از دلگرمی های استاد، اینقدر علایم ظهور زیاد شده که امید به همین رمضان که وعده داده شده در دلمان موج میزند. آیا ممکن است شهید کردن عزیزمان شیخ ممر همان نفس زکیه در مکه باشد؟ روایات چه فرموده اند. 
با تشکر زیاد و خدا قوت لطفا این دو سوال را هم پاسخ بدهید که آیا مردم یمن شیعه 12 امامی هستند؟ 2 _ اینکه حضرت پس از ظهور بین رکن و مقام با یارانشان بیعت میکنند به همین معنی نیست که باید حرمین شریفین قبلش بدسه مجاهدینی آزاد شده باشه تا امکان چنین گردهم آیی ای وجود داشته باشه؟
خدا حفظ کنه عمار انقلاب اسلامی
استاد پناهیان عزیز را
مردم انقلابی یمن ما مردم ایران شرمنده ایم از اینکه رسانه مای ما بیشتر اخبار مقاومت را سانسور می کند ما شرمنده ایم که اخبار شبکه های مختلف سیما از پرداختن به شهدای مدافع حرم زینبی سر باز می زند ما از شما غریبتریم ما را نجات بدهید
وقتی سخنرانی استاد را در میدان فلسطین دیدم دعا کردم استاد را بزودی در جایگاه امام جمعه تهران ببینم. واقعا چقدر عالی میشود و چقدر نماز جمعه تهران زنده میشود اگر استاد امام جمعه تهران شوند. انشاالله دور نیست.
ممنون
زحمت کشیدید.
سلام علیکم میشه لطفا توضیح بدین یمانی چیست و نقش تاریخی آن چیست؟ 
پاسخ:
با سلام و تشکر، انشاء الله مطلبی در هفته آینده این زمینه منتشر میشود.
عالی بود،فوق العاده دلگرم شدیم
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم.
الله اکبر . . .
الله اکبر . . .
الله اکبر . . .
متی ترانا و نراک
آقااااااااااااااااااااااااااااااااااا . . .  بیاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

باسمه تعالی
از سازشکارانی که حرف از سازش با آمریکا می زنند و چشم به روی تمام ظلم های سابق، فعلی و آتی شیطان بزرگ بسته اند نمی گذریم. خدا هم نگذرد. دیگه بعد از 35 سال تجربه نمی شود کسی بگوید آمریکا ظالم نیست یا با آمریکا باید کنار آمد مگر اینکه به آنها متمایل باشد. همانطور که الآن اگر کسی از آل سعود حمایت کنه محکوم به لعن و نفرینه.

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...