۹۴/۰۱/۱۱ چاپ ایمیل و پی دی اف

 

یادداشت استاد پناهیان پس از وقایع اخیر یمن/"فراخوانی برای فریاد استغاثه"

  • PDF: دریافت [A5 | A4]
همیشه از خودم می‌پرسیدم، با توجه به اینکه روز به روز شاهد اقتدار بیشتر مؤمنان هستیم آیا شاهد مظلومیت و اضطراری بسیار بیشتر از آنچه تاکنون جاری بوده است نیز خواهیم بود؟/تصور می‌کنم امروز آن وضعیت پدید آمده است و ما وارد دوران دشواری‌های تازه‌ای شده‌ایم./ولی با شروع حرکت یمن .../بیایید ...و الا باید شاهد قتل عام‌ها و جنایت‌های بیشمار در کوچه پس کوچه‌های شهرهایمان باشیم.

 

حجت الاسلام پناهیان پس از وقایع اخیر یمن یادداشتی در پایگاه اطلاع رسانی بیان معنوی منتشر کرد. متن این یادداشت را در ادامه می‌خوانید:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

فراخوانی برای فریاد استغاثه

بر اساس آنچه از متون دینی دربارۀ آخرالزمان برداشت می‌شود، فرج در زمانی رخ خواهد داد که دو ویژگی مهم در میان امت اسلامی ایجاد شده باشد: یکی اوج معرفت و اقتدار مؤمنان که ناشی از آمادگی آنان برای یاری ولی خدا و اقامۀ حق است، و دیگری اوج مظلومیت و اضطرار آنان به فرج، که ناشی از دشمنی‌های فراوان نسبت به آنهاست که ایشان را به دعا و تضرع بی‌سابقه وامی‌دارد و موجب نهایت استغاثۀ آنان برای فرج و پیروزی حق علیه باطل می‌شود.

ما از آغاز انقلاب اسلامی بر اساس فرمایشات و پیش‌بینی‌های امام و رهبری انتظار می‌کشیدیم که انقلاب ما سرآغاز بیداری و اقتدار امت اسلامی در جهان گردد، امری که به تدریج تحقق یافته است و فراتر از حد انتظار ناباورانه شاهد آن هستیم. ما هم اکنون بسیار بهتر از اول انقلاب علت دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌های استکبار با انقلاب اسلامی ایران را درک می‌کنیم. امروز که امواج بیداری تمام امت اسلامی، به اقتدار مؤمنان منجر شده است، بهتر از هر زمانی می‌شود فهمید چرا هشت سال با ما جنگیدند تا یک ملت را نابود کنند که ریشۀ این بیداری را بخشکانند. اقتدار امروز مؤمنان امید مستضعفان جهان شده است و به اذعان دوست و دشمن طلیعۀ نابودی مستکبران گردیده است.

اما من همیشه از خودم می‌پرسیدم، با توجه به اینکه روز به روز شاهد اقتدار بیشتر مؤمنان هستیم آیا شاهد مظلومیت و اضطراری بسیار بیشتر از آنچه تاکنون جاری بوده است نیز خواهیم بود؟ آیا از این حالت دعای عادی برای فرج، به اوج استغاثه، که تصور می‌شود در آستانۀ ظهور پدید می‌آید، خواهیم رسید؟ چگونه و چه بن‌بست‌هایی ما را به این اوج استغاثه و نهایت مظلومیت خواهد رساند؟ اگرچه طی این سال‌ها، همواره مبارزۀ مومنان، به‌ویژه در دوران دفاع مقدس و سال‌های اخیر، با مظلومیت‌ها و محرومیت‌های فراوان همراه بوده است، اما بدون آنکه بخواهم فال بد بزنم و منفی‌بافی کنم، می‌گفتم مبادا بناست شرایط بسیار سخت‌تری پیش بیاید که بخواهد ما را در اوج اقتدار، به اوج مظلومیت هم برساند.

تصور می‌کنم امروز آن وضعیت پدید آمده است و ما وارد دوران دشواری‌های تازه‌ای شده‌ایم. اگرچه با آغاز جریان بیداری اسلامی و جنایت‌های فراوان تروریست‌های خون‌آشام در منطقه، به‌ویژه در سوریه و عراق، امت اسلامی وارد دور جدیدی از مظلومیت شده بود، ولی با شروع حرکت یمن در نجات از سلطۀ ایادی مستکبران و تجلّی بیش از پیش اقتدار مؤمنان، و آغاز پیروزی‌های چشمگیر مقاومت علیه تروریست‌ها، هرگونه مدارای جبهۀ کفر پایان یافت. به گونه‌ای که امروز شاهد دو عملکرد بی‌سابقه در جبهۀ استکبار هستیم: یکی جنایت‌های آشکار و دیگری خیانت‌های پنهان. امروز حداقل مدارای استکبار با حقوق مردم در جبهۀ حق پایان یافته است، و می‌خواهند حتی کمترین فرصتی به قدرت یافتن حق ندهند. به حدی که حتی حاضر نیستند ظاهر را حفظ کنند و از طریق فشارهای سیاسی عمل کنند و یا جنایات خود را طبق الگوهای پیشین به وسیلۀ جریان‌های تروریستی انجام دهند. می‌بینید که تمامی ایادی استکبار بدون هرگونه توافق ظاهر الصلاح بین‌المللی چگونه بر سر مردم یمن بمب می‌ریزند. گویی یمن را میدان تمرین هجوم همه جانبه علیه جبهۀ حق یافته‌اند.

از سوی دیگر با خیانت‌های پشت پرده و انواع تهدیدها و تطمیع‌ها، جبهۀ مقاومت مردمی مقابل تروریست‌ها را در جبهه‌های عراق و شام به عقب نشینی‌های مظلومانه وامی‌دارند، و جام‌های زهر را از هرسو به سوی افراد ذی‌نفوذ در جبهۀ حق روانه ساخته‌اند. به حدی که هرکجا عقب‌نشینی یا توقّفی در جریان نابودی تروریست‌ها شاهد هستیم، باید آن را ناشی از فشارهای پنهان و پیدای جریان استکبار بدانیم.

این دو وضعیت بی‌سابقه، شامل تهدیدهای آشکار و پنهان بی‌نهایت علیه مؤمنان مقتدر، حاکی از غایت مظلومیت امت اسلامی است؛ و اگر ادامه پیدا کند و لطف خدا مدد نکند و دعای حضرت ولی عصر(عج) نباشد، تمام امیدها را به یأس مبدل خواهد کرد و بازگشتی بسیار خونبار برای جبهۀ حق به دنبال خواهد داشت. در این میان دائماً ایران اسلامی مظلوم را متهم و محکوم می‌کنند، به گونه‌ای که دیگر حتی به دنبال عوام‌فریبی هم نیستند و از رسوایی خود نمی‌هراسند.

از یاوه‌سرایی‌های وابستگان استکبار در منطقه و تهدیدهای آنان علیه ایران اسلامی بوی خون به مشام می‌رسد. پرده‌های نفاق برافتاده است و کینه‌های دیرین روآمده است و دشمنان به عملیات انتحاری علیه جبهۀ حق رو آورده‌اند. دیگر دوران زندگی روزمره و عادی امت اسلامی به پایان رسیده است. هم اکنون این ما هستیم و تقویت اقتدار امت اسلامی از سویی و اضطرار و استغاثه به محضر پروردگار برای ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) از سوی دیگر.

جبهۀ باطل در تمامی جبهه‌های نبرد برای شکستن خطوط مقدم و یورش به مرکز انقلاب جهانی اسلام، یعنی ایران اسلامی لحظه شماری می‌کند. ما باید در این لحظه‌های حساس تاریخی با حفظ آمادگی و افزایش روز افزون آن از هر حیث، و کمک به مجاهدان خط مقدم در تمامی جبهه‌ها به هر نحو که می‌توانیم، به استغاثه برای فرج بپردازیم. این استغاثه ما را لایق فتح خواهد کرد و یک ضرورت برای رشد امت اسلامی است. ما می‌توانیم با فریادهای استغاثه تمام اسباب معنوی را برای پیروزی در نهایت غربت و مظلومیت فراهم آوریم. خدا با ماست و اجابت او منتظر به اوج رسیدن دعاهای ماست. اقتدار رزمندگان امت اسلامی نباید ما را مغرور کند، بلکه تنها باید امید و تمنای ما را برای فرج افزایش دهد. مظلومیت‌های فراوان نیز نباید یأس و رعبی در ما ایجاد کند، بلکه باید ایمان و استعانت ما را از درگاه پروردگار عالم روز افزون نماید.

بیایید در محافل مذهبی و مساجدمان، همراه با تبیین آنچه هم اکنون بر امت اسلامی مظلوم می‌گذرد، فراتر از آنچه در رسانه‌های رسمی قابل بیان است، به برگزاری محافل دعا برای فرج اقدام کنیم و رزمندگان جبهۀ حق را با دعاهایمان یاری کنیم و الا باید شاهد قتل عام‌ها و جنایت‌های بیشمار در کوچه پس کوچه‌های شهرهایمان باشیم. همان‌گونه که تحمل و مدارای جبهۀ کفر در برابر کمترین حقوق امت اسلامی مطلقاً به پایان رسیده است و قصد نابودی مطلق امت اسلامی را نموده‌اند، بیایید ما هم تحملمان را برای دوران طولانی غیبت به پایان برسانیم.

 

علیرضا پناهیان

11 /1/ 1394

نظرات

اگرچه پرپرشدن کودکان یمنی بدست ال الشیطان سعودی تلخ وجگرسوز است اما خون این کودکان پرده ازتزویر  کفارسعودی برداشته ونفرت عمومی ازاین گرگ صفتان روزافزون شده است ودرضمن دراین جنگ اوج برتری نظامی انصارالله برارتش ازهم گسیخته واضمحلال رفته سعودی به نمایش گذاشته شد ونیز مزوران بلک واتر امریکا تودهنی محکمی از مبارزین یمنی خوردند باذن الهی ال الشیطان سعودی در مسیر سقوط به زباله دان تاریخ قرارگرفته است ان شا الله
دوستان خوبم ممنون واقعا جملات تکون دهنده ای رو بیان کردین .من استادو خیلی دوس دارم ایشالا هرجا هست موفق باشه
چرا ظهور برای ما عجیب است ظهوری که تمام معصومین به ما تضمین کردهان .بله سال فرد قمری رسید جنگ عراق و سوریه رسید شیعیان اثنا عشری به یمن حاکم شدند عربستان با یمن وارد جنگ شد عاشورایی در شنبه در راه است و۲۳رمضان مصادف شد با جمعه ....پس اماده باشیم
سلام علیکم.حاج آقا یه چیزی هست که منو از زندگی وهدف خلقتم دورم میکنه وکرده ولی همیشه حرفای شما تلنگروزنگی هست توگوشم.از وقتی ضرورت ظهورواینجوری بیان کردید یکم به خودم اومدم درواقع دارم ازخواب غفلت بیدار میشم،دلم پرازخواسته شده که هرکاری که ازدسم برمیاد برا آقام امام زمان(عج) انجام بدم احساس میکنم دیگه خیلی وقت نداریم اگه بخوایم ماهم توظهورموثرباشیم باید عجله کنیم ظهور آقا واقعا نزدیکه...اگه کاری نکنیم باختیم....ظهور میکنم میدانم آقا منتظر من است...

با سلام و تشکر از استاد پناهیان.خدا کند که این اللهم عجل لولیک الفرج گفتنهای ما همچون نامه های کوفیان نباشد.ما (اول خودم)خوب بلدیم که فقط زبانی عمل کنیم(آقا بیا آقا بیا)این جوری هزار سال دیگه هم نمی آیند.باید آقا رو بیاریم.به خدا قسم انتظار خود حضرت مهدی (عج) از ما شیعیان بیشتر است.چند گناه را به خاطر آمدنشان ترک کرده ایم؟؟؟خواهشی که از روحانیون و مداحان محترم دارم این است که این استغاثه عمومی را بین مردم فرهنگ سازی کنند.به نظرم از همین نیمه شعبان شروع کنیم و به جای شادی و سرور و آواز در کوچه و خیابانها با گریه و ناله و زاری به درگاه خداوند در مساجد مقدمات این امر را فراهم کنیم.و من الله توفیق

با عرض سلام وتشکر,اتفاقا چندی پیش خدمت آیت الله ناصری رسیده بودیم یکی از عزیزان سؤال کردند برای تعجیل در فرج چه کنیم ,ایشان فرمودند :فبلا هم عرض  کرده ام اگر امکان داشت همه با هم بیرون می آمدند و ازحضرتاستغاثه میکردند خیلی مؤثر بود...,اما در کنار این مطلب در نظر داشته باشیم که فرزند امام حسین علیه السلام (امام زمان علیه السلام)مسلمش (سید علی را فرستاده)ما چقدر اهل کوفه نیستیم؟چقدر رهنمودهای مسلمش را عمل کردیم؟!چقدر سخنانش را حمایت کردیم ؟!تا چه اندازه درپشتیبانی سفارشهایش ,در فضاهای مجازی ورسانه ها موج ایجاد کردیم؟!حال بگوییم خودش بیاید که اورا یاری خواهیم کرد؟!چند بار کلام نایبش را مرور کردیم وبرای تحقق سخنانش راهکار اجرایی جستجو کردیم؟!کداممان مطالباتش رافهرست کردیم تا انها را عملی کنیم ودیگران را هم وادار کنیم,اما زمان منتظرند اگر یاران پارکاب مسلم راببینند تشریف میاورند,اصلا اگر این کارها را بکنیم نمیتوانیم ارام بنشینیم بلکه خروش روح منتظرمان ما را به استغاثه در کوچه و خیابان میکشاند!مشکل ما اینست که مسلم را یاری نکردیم ومحال است خدا وند حکیم فرزند حسین علیه السلام را به دست یاران کوفی بسپارد!پس تا دیر نشده واقعا مسلمش را یاری کنیم نه اینکه به قول خود حضرت اقا شعار بدهیم اما در زمان عمل کاری نکنیم ,شعار ما اهل کوفه نیستیم... را چند سال است که میدهیم اما چرا کلام رهبر تنهاست فقط سیاهی لشکر شدیم باز هم خوبه!!!اما کافی نیست تا خداوند حکیم او را به ما بسپارد!!!!

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء

خدایا یعنی میشه ما شیعه ی واقعی باشیم خدایا یعنی ما از اون شاگرد زرنگاییم که لایق امتحانهای سختیم خدایا استغاثه به درگاهت که بتونیم به فریاد هل ناصر ینصرنی امام حسین رو که هر روز شنیده میشه رو بی پاسخ نذاریم خدایا یاری کن شیعه رو سفید بشه

دعای کوبنده مرزداران ( 27 صحیفه سجادیه ) را شبانه روز بخوانیم و تا ظهور موفور السرور و غلبه کامل حضرت مصلح کل ( عجل الله تعالی فرجه الشریف و سلام الله علیه ) ادامه دهیم . نصرکم الله .
اللهم عجل لولیک الفرج
داغون شدم وقتی که متن رو خوندم.خیلی خیالمون رو خوش کردیم که در دوران ظهور هستیم و آمدن آقا در حیات ما اتفاق می افتد و ما اون انسانهای سعادتمند تاریخ بشریت هستیم چرا که عصر ظهور رو با چشم خودمون دیدیم......اما...اما مگر بجز این  هست که هر رهبری پیرو می خواهد؟مبادا در کادر مولایمان نباشیم و حضرت همچنان چشم به راه و منتظر امتی که لایق ایشان باشند بمانند؟بله ایشان منتظر هستند و ما باید خود را به ایشان برسانیم...شیعیان به هوش باشید که حضرت صاحب الزمان در نامه ای به یکی از شیعیانشون فرمودند:بدانید که دوران جدایی بین من و شما به عدد سال های سرگردانی بنی اسراییل خواهد بود.پس چه شد؟بی گمان شیعیان آن عصر چون بنی اسراییل که به موسی علیه السلام گفتند تو با خدایت به جنگ دشمن برو ما نظاره می کنیم فکر کردند.امان از خواب آرام شیعه.منتظر گروه و جماعت شدن نباشید که البته اتفاق مبارکی است بلکه از هر لحظه ای و از هر فرصتی برای ارتباط با مولایمان که کمترینش توسل قلبی می باشد استفاده کنید که امیرالمومنین فرمودند در راه حق باشید و از کمی رهروان نترسید.
قرائت سوره نصر در نمازها ( اعم از واجب و مستحب ) برای نصرت بر دشمنان خوب است . دسترسترین سند اوائل مفاتیح الجنان . می توانیم بعد از حمد رکعت اول نمازهایمان را این سوره بخوانیم . حتی اگر در نماز جماعت بودیم می توانیم توی قنوت بخوانیم چرا که خواندن قران در قنوت جایز است و در عروة الوثقای محشی به فتاوای مراجع از جمله امام راحل رضوان الله تعالی علیه ، مخالفتی دیده نشده است که نشان دهنده تایید آن می باشد . تشکر .
با درود  به استاد و حضور تک تک شما دوستان امشب یک چند هزار سالی به ظهور نزدیکتر شدم
خدا پدرت بیامرزد فکر میکردم تنها هستم ساعت 4.30 صبح به به چه مبارک سحری
اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام.استاد عزیز با خواندن این مطلب دلم ناآرامترشده واشک از چشمانم سرازیر.جناب پناهیان بسیاری از مردم ما به دنبال اینند که قدمهایی برای تحقق یافتن هرچه سریعتر فرج امام عصر عجل الله بردارند ولی نمیدانندکجا وچگونه.لازمه این کار جمعی فراخوان عمومی وبرنامه ریزی اطلاع رسانی وهدایت عموم به مکانهای خاص مثل مساجد وحسینیه هادر زمانهای مشخص شده درسراسر کشور توسط روحانیان ومداحان را می طلبدتا به صورت فرهنگی زیبا مثل ایام عاشورا وفاطمیه در عمق جان مردم نهادینه شود.
iاین صحبت حاج آقا یک اتمام حجت برای همه ما بود هر کدوم ما باید دنبال این باشیم که به طریقی این اضطرار را عمومی کنیم یعنی باید به همه دوستان و آشنایان و اقوام هم بگیم که الان زمان اضطرار شیعه هست و باید برای مظلومیت شیعه دعا کرد همونطور که آیت الله بهجت فرمودند برای مظلومین دعا کنید.
 ولا حول ولاقوة الا بالله والله اکبر
الهم عجل فرجه.
انشالله که سال 94 سال ظهور حضرت باشه.
همه دوست داریم امام زمانمونوودلمون میخوادایشون بیاد اما هنوزعاجزنشدیم وخیلی راحت داریم ازکناراین قضیه ردمیشیم بایدبه درجه عجزبرسیم به قول استادا توذهنمون یه چیزی کاشتن که امام زمان که بیایندخودشون همه چیزودرست میکنه وماهم بخاطراین حرف نشستیم تاخودش بیادهمه چیودرست کنه یه راهکاربدیدکه چکارکنیم تازمینه ظهورفراهم بشه ولااقل ماهم جزوعوام نباشیم وطرزنگرششون .                                       یاعلی.شروع کنیم استادشمایه پیشنهادی بدیدوماروراهی کنید.
خدا را سپاس میگویم که عالمان شجاعی مثل حاج آقا پناهیان حضور دارند
از سألها قبل اولویتها را درست تشخیص داده مردم را به موقع راهنمایی
میکنند
واقعا دردناک است در این روزها که خیل کثیری از مومنین در سراسر 
دنیا در رنج و عذاب هستند و امام زمان ما مضطر هستند ما مردم فقط 
به فکر خودمان باشیم و جلوتر از نوک بینی خودمان را نگاه نکنیم
واقعا از استاد سپاسگزارم که در این بحبوبه جو سازی 
و تبریک و شادباشهای بی مورد
برای توافق نا نوشته با غرب ،ما را با وظیفه أصلی روزمان آشنا میکنند
بله از شما متشکریم
زیرا زمانی که دیگران ما را به روشنایی کرم شب تاب فرا می خوانند
شما خورشید را نشان میدهید
اللهم  عجل لولیک الفرج، تا پای جان ایستاده ایم 
آقای پناهیان زیاد نمیخواد خودتونو خسته کنی و به مردم بفهمونی که الان دعاهای اوناست که میتونه باعث فرج بشه .آخه الان همه خوشیم!!!!!!!
فردا به ایران هم حمله میشه
اونوقته که به اجبار همه مضطر ظهور میشوند...
الان هنوز نمیدونند بمب یعنی چه؟ پناهگاه نداشتن یعنی چه؟سر بریده برادر دیدن یعنی چه؟
آتش و دامان سوخته و فرار کردن یعنی چه؟بی پدر و مادر و فرزند شدن یعنی  چه؟
الان فقط مذاکره مهمه که یک ماشین نو بتونم بخرم.
باسلام سپاس
استاد،تاپای جان وشهادت هستیم رهبری  علمدار ما، وامثال شما امر بفرمایید ماجوانهای ایرانی جان میدهیم....کلام تان حجت راهمان ، به روی جان وتوان  گام های راسخ ماجوانهای این نسل حساب کنید نمیگذاریم امام زمان عج ورهبری وافرادی چون شما سرسوزن غمی در دلتان بماند، ما راه مان راه شهدا ی انقلابی که ندیدیم ولی رازهایش را فهمیدیم.....وامروز به پای ارزشها جان میدهیم وظهور را میاوریم انشالله
استاد عزیزم سلام
این مساله نیاز به طرحی عملی و قابل اجرا است که با فراخوانی از جوانان با هوش بهترین طرح انتخاب شود.
نمی دانم نظری که گذاشتم دریافت شد یا نه؟ ممنون می شم پاسخم رو بدید
سلام براستادبزرگوار خیلی زیباومفیدبوداین مسأله دغدغه وسؤال ذهنی بنده هم بودکه باوجوداقتدارامت اسلام چطورمضطرانه برای فرج دعاکنیم که الحمدلله یادداشت استادبزرگوارمساله ام راحل کردتشکرفراوان
اللهم ارنی الطلعة الرشیدة...
سلام.
ان شاءالله اگه به صورت متمرکز به عنوان مثال بعد از نماز عشاء دعای فرج (الهی عظم البلاء) رو در تمام مساجد برگزار کنیم خدا فرج رو نزدیک خواهد کرد.
(به نظرم احتمال استجابت در کار جمعی بیشتر صورت میگیره)
 " وَتَعاوَنوا عَلَى البِرِّ وَالتَّقوىٰ "
(همواره) در راه نیکی و پرهیزگاری با هم تعاون کنید
خراب کردن این عقیده (مهدویت) چگونه است؟ به این صورت است که بگویند امام زمان اوراحنا له الفداء می‌آید و همه کارها را درست میکند!

این، خراب کردن عقیده ی مهدویت است.
این، تبدیل کردن موتور محرّکی به یک چوب لای چرخ گذاشتن است؛ تبدیل کردن یک داروی مقوّی، به یک داروی مخدّر و خواب‌آور است.
امام زمان اوراحنا له الفداء می‌آید انجام میدهد، یعنی چه!؟ امروز تکلیف شما چیست؟ شما امروز باید چه بکنی؟
شما باید زمینه را آماده کنی، تا آن بزرگوار بتواند بیاید و در آن زمینه آماده، اقدام فرماید.
از صفر که نمیشود شروع کرد!
جامعه‌ای میتواند پذیرای مهدی موعود ارواحنا فداه باشد که در آن آمادگی و قابلیت باشد، والّا مثل انبیا و اولیای طول تاریخ میشود.

چه علّتی داشت که بسیاری از انبیای بزرگ اولیاالعزم آمدند و نتوانستند دنیا را از بدیها پاک و پیراسته کنند؟ چرا؟
چون زمینه‌ها آماده نبود.

چرا امیرالمؤمنین علی بن ‌ابی طالب علیه‌الصّلاةوالسّلام در زمان خودش؛ در همان مدّت کوتاه حکومت با آن قدرت الهی، با آن علم متّصل به معدن الهی، با آن نیروی اراده، با آن زیباییها و درخشندگیهایی که در شخصیت آن بزرگوار وجود داشت و با آن توصیه‌های پیامبر اکرم درباره او - نتوانست ریشه بدی را بخشکاند؟
رهبر انقلاب. 76/09/25
وای استاد چقدر دلم از این حرفها میخواد ممنون
سلام به نظر من باید یک روز مشخصی رو برای دعای خالصانه برای ظهور مشخص کنیم چون شنیدم که دعای مخلصانه بنی اسرائیل برای فرج حضرت موسی مستجاب شده و ایشون چند صد سال زودتر ظهور کردن برای امتشون . ان شالله به زودی ظهور حضرت حجت (عج) رو درک کنیم البته سرباز ایشون باشیم نه سربار ! کاش میشد یک روزی رو تعیین کرد که همه ی منتظران با یک صدای واحد فرج امام زمان (عج) رو از خدای بزرگ درخواست میکردند.کاش بزرگان دین همچون حجت الاسلام پناهیان این مسئله رو پیگیری میکردند چون امروز بیشتر مردم سرشون با دنیا گرم هست . . .
 موفق باشید
ضمن عرض سلام، بهتر است ختم های قرآن، دعای جوشن صغیر، را به صورت پیامکی منتشر کنیم تا میلیونی شود
چه مطلب جالبی.....

واقعا آدمی را به فکر فرو مبرد....
کاش توفیق درک حضور امام عصر مهدی موعود روحی فداه را پیدا کنیم...

آقاجان توفیق یاری ات را به ما عطا بفرمایید....
با سلام خدمت شما حاج آقا پناهیان
الحمد لله که خدا نعمت روحانیت را به ما عطا کرده.
حاج آقا حقیقت این است که اگر کمک های فکری و معنوی امثال شما نباشد، ما جوانان گیج و سردر گم می شویم.
خیلی ممنون که این یادداشت مهم و به روز را گذاشتید.
بله در سلسله مباحث تنها مسیر هم به این نکته اشاره کرده بودید که بااااااید به اضطرار برسیم. ولی نمی دانستیم راهکار عملی آن چیست.
حالا با این فرازی که فرمودید "به برگزاری محافل دعا برای فرج اقدام کنیم و رزمندگان جبهۀ حق را با دعاهایمان یاری کنیم"
یاد یک راهکار و خاطره عینی افتادم:

یادتان هست ایام بیماری حضرت امام؟ که مردم مجالس دعا برگزار می کردند؟
با تماااام وجود و از سویدای دل و با سوز و ناله ای بی نظیر ...همه با هم به درگاه خدا ندبه می کردند که:
أمن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء؟

خدا میداند چقدر این ناله ها جانسوز بود که در ذهن امثال بنده که آن زمان کودک بودم حک شده..
به نظرم آن روز و شبها تک تک مردم ایران حاضر بودند جان بدهند ولی خدا روح الله ش را ازشان نگیرد...
کاش حالا هم ستاد نماز جمعه و سازمان تبلیغات و امور مساجد این برنامه ریزی را انجام دهند و ساعات مشخصی را معلوم کنند و مردم بطور دسته جمعی و هماهنگ همین برنامه را داشته باشند.و اگر رسانه ملی آنرا بازتاب دهد که بهتر..
شاید هم خود شما شروع کنید از مسجدی یا حسینیه ای و خبر و فیلمش را همینجا بگذارید تا الگویی ملی و جهانی شود.
از شبکه افق نمی شود کمک گرفت؟
جناب پناهیان!
بیشمارند جوانانی که بیقرارند و نمی دانند چه کنند و نیاز به راهنمایی خواص شناخته شده دارند..
ما را تنها نگذارید به حق جده سادات...

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
الهی عظم البلاء و برح الخفاء و انکشف الغطاء و انقطع الرجاء و ضاقت الأرض و منعت السماء و أنت المستعان و إلیک المشتکی...
ما هنوز امام زمان رو جدی نگرفتیم .....
خدا ایشان را برای اسلام حفظ کند ..
سلام منظور شما از استغاثه اینه که به درگاه خداوند فریاد بزنیم که آقا بیاد؟,درسته؟ این خیلی خوبه ولی چه طوری؟ما دلتنگ امام زمان هستیم واین  احساس نیاز رو هم داریم که ایشون باید بیان اما ما این اوج فریاد واستغاثه وخواندن روباید چگونه ایجاد کنیم؟در خودمون ودیگران؟ان شاءالله که امسال سال ظهور باشه.

اللهم عجل لولیک الفرج
۱۲ فروردين ۹۴ ، ۰۲:۰۷ امیرمحمد خورسندی
بسم رب الحسین (ع) و بسم رب الشهدا و بسم رب المهدی (عج)
و به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان
امروز بیشتر از هر زمانی دیگری قلبمان از اقتدار امت حزب الله شاد و از هر زمان دیگری از مظلومیت و غربت آن خون است.
امروز بیشتر از زمان دیگری صوت رسای حضرت حسین (ع) به گوش می رسد که فرمودند هل من ناصره ینصرینی
امروز بیشتر از هر زمان دیگری غربت شام عاشورا را درک می کنیم
امروز بیشتر از هر زمان دیگری درد تلخ کوچه های مدینه را حس میکنیم
امروز روزی است که مهدی زهرا (عج) قلبش بیش از پیش آشفنه است
این روزها آن روزهای سرنوشت ساز است
این روزها همان روزهایی است که مدتها انتظارش را می کشیم
این روزها همان روزهاییست که می توان دوباره یار برای حضرت ساخت
این روزها همان روزهاییت که می توان دوباره بین افراد دنبال شهدا گذشت
این روزها همان روزهایی است که باید با تمام وجود جنگید
به هول قوه الهی به مدد حضرت الله با یاری حضرت حجت و زیر لوای پرچم یا اباعبدالله و یا لثارات الحسن به جلو داری حضرت سید علی طومار کفر را درهم خواهیم پیچید و با جوهر سرخ خونهایمان امضا خواهیم کرد که نه می گذاریم عاشورا دوباره تکرار شود و نه می گذاریم حجت خدا لحظه ای غمین باشد و نه می گذاریم آه مظلومی به آسمان بلند شود
ما به خونمان ان شاءلله مقدمه ساز ظهور خواهیم بود و سرهایمان را پیشکش حضرتش خواهیم کرد
و رساتر از همیشه از ته قلب فریاد می کشیم که ای امام ما وا ی مولای ما و ای صاحب ما
ای حجت خدا بر روی زمین ای فرزند زهرا (س) و ای بقیه الله
ما فرزندان عاشورایی شماییم و به مدد الهی یار و یاور شما خواهیم بود
باشد که قصه کوفیان بدبخت دوباره تکرار نشود
باشد که ان شاءالله هیچ وقت حجت خدا دلش نلرزد از یارانش
تمام دعای ما و تمام خواسته ما همین چند سطر پایین است:
اللهم عجل لویک الفرج
اللهم احفظ امامنا و قائدنا الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
اللهم ارزقنا زیارة الکربلا مع المهدی (عج)
لبیک یا حسین لبیک یا حسین لبیک یا حسین
با خوندن این یادداشت بهم ریخته ام ...در خیالاتم این بود که زمان برای مهیا شدن و لایق برای  یاوری امام زمان خیلی دارم اما انگار همین الان باید پا در رکاب باشیم!
اگر جز یاوران امامم حساب نشوم چه؟وااااااااااای بر من...
سلام بر مجاهدان عرصه میدان نبرد حق علیه باطل ، پیش به سوی پیروزی ....ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم.
نمیدانم چه بگویم..............
فقط میدانم که خوابیم.............
استاد!
ممنونم از شما

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه...

بسیار عالی

حاج علیرضا حرف دلمون رو زدی خدا خیرت. بده
سلام
بقول ایت الله بهجت »با اینکه مظلوم هستیم اه نداریم‌‌‌‌« اهی که تیری از غیب بر قلب ظالمان فرود می اورد اما متاسفانه قلبهایمان کمی سخت شده.
اللهم عجل لولیک الفرج 
باسلام. ما نیز دغدغه های فکری خود را اینگونه برطرف خواهیم کرد یعنی با توکل و توسل و استغاثه . به امید روز ظهور . یاعلی
خیلی مــــردی
الله اکبر
قصص آیات 1تا 6 
اللهم عجل لولیک الفرج
حاجی خیلی ارادت داریم 
سلام
بعد از سخنرانی انقلابی مراسم فاطمیه در بیت رهبری، این یادداشت طوفنده از سوی حاج آقای پناهیان، حجت رو بر بنده تموم کرد که از امروز دیگه خفتن بر ما حرام است...
الله اکبر 
۱۱ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۵۳ مسافر امیدوار
منتظران به پا خیزید
نشستن تا به کی؟ 
۱۱ فروردين ۹۴ ، ۱۳:۲۴ سید علی آدینه
احسنت

لبیک یا حسین
لبیک یا خامنه ای
لبیک یامهدی
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام باتشکر از زحماتتون
التماس دعا استاد
توفیق روزافزون شما و همه کسانی که برای رشد و بهروزی معنوی این امت مظلوم ، به قدمی یا قلمی تلاش میکنند را از حضرت صاحب الامر عج خواستارم
روز هجران و شب فرقت یار آخر شد                زدم این فال و گذشت اختر و کار آخر شد
صبح امید که بود معتکف پرده غیب                  گو برون آی که کار شب تار آخر شد
روح پدرت شاد که گره های ذهنی ما رو وا کردید....

ارسال نظر

لطفا قبل از ارسال نظر اینجا را مطالعه کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
دسترسی سریع سخنرانی ها تنها مسیر استاد پناهیان ادبستان استاد پناهیان درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام کلیپ تصویری استاد پناهیان کلیپ صوتی استاد پناهیان پرونده های ویژه حمایت مالی بیان معنوی پناهیان

آخرین مطالب

آخرین نظرات

بیان ها راهکار راهبرد آینده نگری سخنرانی گفتگو خاطرات روضه ها مثال ها مناجات عبارات کوتاه اشعار استاد پناهیان قطعه ها یادداشت کتابخانه تالیفات مقالات سیر مطالعاتی معرفی کتاب مستندات محصولات اینفوگرافیک عکس کلیپ تصویری کلیپ صوتی موضوعی فهرست ها صوتی نوبت شما پرسش و پاسخ بیایید از تجربه... نظرات شما سخنان تاثیرگذار همکاری با ما جهت اطلاع تقویم برنامه ها اخبار مورد اشاره اخبار ما سوالات متداول اخبار پیامکی درباره ما درباره استاد ولایت و مهدویت تعلیم و تربیت اخلاق و معنویت هنر و رسانه فرهنگی سیاسی تحلیل تاریخ خانواده چندرسانه ای تصویری نقشه سایت بیان معنوی بپرسید... پاسخ دهید...